انهدام باند سارقان مسلح کارگاه‌های صنعتی در اصفهان/ لوازم خرازی قاچاق کشف شد

انهدام باند سارقان کارگاه‌های صنعتی نجف‌آباد و تیران و کرون و کشف محموله قاچاق کالای خرازی در شهرضا از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، فرمانده انتظامی استان از انهدام باند هشت نفره سارقانی که اقدام به سرقت‌های خشن و مسلحانه از کارگاه‌های صنعتی می‌کردند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان بیش از ۴۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: این متهمان در چندین مورد سرقت توام با خشونت از کارگاه های صنعتی اقدام کرده‌اند.

وی افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد که این سرقت ها توسط باندی خطرناک و خشن انجام شده که سرانجام کارآگاهان با پیگیری های علمی و تخصصی دقیق نیمه شب گذشته در عملیاتی ویژه، متهمان را که به وسیله ۳ دستگاه خودرو قصد سرقت از کارگاه های صنعتی حوالی شهرستان‌های "تیران و کرون و نجف آباد" داشتند ، مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

این مقام مسئول اظهار کرد: سارقان با مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند که در این درگیری دو نفر از سارقان مسلح با شلیک گلوله ماموران پلیس مجروح و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان به ضرب و شتم نگهبان کارگاه های صنعتی توسط اعضای این باند اشاره کرد و افزود: در نتیجه اعمال خشن و بی رحمانه سارقان دو نفر از نگهبانان به شدت مجروح شده که در حال حاضر تحت مداوا هستند.

وی از احتمال وقوع سرقت کارگاه ها توسط اعضای این باند در استان‌های همجوار خبر داد و افزود: تحقیقات در این زمینه از سوی کارآگاهان همچنان ادامه دارد.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: با انهدام باند مذکور موفقیت بسیار بالایی در زمینه مبارزه با سرقت از کارگاه ها به دست آمده که می توان گفت تاثیر بسزایی در کنترل و مهار سرقت  در سطح استان و حتی استان های همجوار خواهد داشت.

کشف محموله جاساز ۲۳۸ کیلویی تریاک در پژو ۴۰۵

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۲۳۸ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ سید تقی حسینی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ادامه سلسله اقدامات مقابله ای خود با باندهای قاچاق و سوداگران مرگ با اشرافیت در جریان انتقال محموله موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ از شهرهای جنوبی به سمت مرکز کشور قرار گرفته و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات مشترک با ماموران انتظامی شهرستان "اردستان" خودرو حامل مواد افیونی را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اشرافیت بالای پلیس بر باندها و شبکه های قاچاق مواد افیونی گفت: با اقدامات علمی و تخصصی و هوشمندانه ماموران، استان اصفهان برای سوداگران مرگ ناامن شده است.

محموله لوازم خرازی میلیاردی قاچاق در شهرضا توقیف شد

یک دستگاه کامیون کشنده حامل محموله لوازم خرازی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان شهرضا شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ محمد حسین بابا کلانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کشنده، ۲۶۶ کارتن لوازم خرازی قاچاق بارگیری شده بودند کشف شد. که کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند و در این خصوص راننده دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 337214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.