راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار تعیین کننده است

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به شرایط حساس منطقه و توطئه های دولت آمریکا علیه ملت ایران و مسلمانان منطقه گفت: در چنین شرایط حساسی حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور بسیار تعیین کننده است و باعث خواهد شد که توطئه‌ای که همواره دشمنان برای ایران و اسلام دارند، خنثی شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران  با تبریک دهه فجر به ملت ایران گفت: دهه فجر همواره برای مردم ایران  پرافتخار بوده و مردم خاطرات بسیار خوبی از این دهه دارند، در این ایام مبارک، اعضای کابینه و وزرا وظیفه خود می‌دانسته که به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف سفر  و گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهند و پروژه‌های مختلفی را افتتاح کنند.

واعظی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شروع این دهه با سفر روحانی به استان کرمان بود که همه وزرا و همه معاونین رییس جمهور به شهرستان‌های مختلف آن سفر کردند و در مجموع بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان، پروژه به بهره‌برداری رسید و دو روز بعد هم جهانگیری سفر بسیار خوبی به استان یزد داشت و پروژه‌های خوبی در آنجا به بهره‌برداری رسید.

رییس دفتر رییس جمهور خاطرنشان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب هم دولت، هم قوای سه‌گانه و همه نظام و مردم عزیزمان باید خودمان را آماده کنیم که برنامه‌های ویژه‌ای را برای چهلمین سال انقلاب داشته باشیم که این برنامه‌ها می‌تواند برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی باشد و برنامه‌هایی باشد که جوان‌ها و زنان کشورمان از آنچه که در چهل سال گذشته اتفاق افتاده و آرمان‌هایی که حضرت امام راحل داشتند و منویاتی که همواره مقام معظم رهبری برای پیشبرد این نظام داشتند ، بیشتر آگاه شوند و با  برنامه‌های مختلف هنری و غیرهنری نسل جدید با انقلاب و عملکرد چهل ساله بیشتر آگاه شوند.

واعظی در ادامه با اشاره به شرایط حساس منطقه گفت: در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که بحران‌های مختلفی در آن است و تا چندی پیش توطئه‌ای به نام حضور داعش در اطراف کشورمان بویژه در عراق و سوریه داشتیم و همچنین بحران‌هایی که در یمن هست همه اینها شرایط ویژه‌ای را برای منطقه ایجاد کرده است.

رییس دفتر رییس جمهور اظهارکرد: تلاش‌ آمریکا بر این است که به نوعی بر ایران فشار بیاورد، لذا حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور بسیار تعیین کننده است و باعث خواهد شد که توطئه‌ای که همواره دشمنان برای ایران و اسلام دارند، خنثی شود. امیدوارم که مردم همانند گذشته بلوغ خود را نشان دهند و با حضور گسترده‌شان بتوانند که حمایت خودشان را از مقام معظم رهبری و نظام‌ مجدداً به جهانیان نشان دهند.

کد خبر 336834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.