نرخ اجاره‌بهای مسکن در استان البرز برابر قانون تعیین و اعلام می‌شود

استاندار البرز گفت: ساخت سالی یک میلیون مسکن با هدف خانه‌دار شدن تمامی اقشار جامعه، مصوبه مجلس شورای اسلامی بود که آیت‌الله رئیسی در جهت نیل به این هدف با اهتمام ویژه‌ای وارد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرج، مجتبی عبداللهی در شورای مسکن استان که امروز _شنبه پنجم خرداد_ در تعاقب شورای عالی مسکن به ریاست محمد مخبر با هدف بررسی روند تحقق نهضت ملی مسکن در استان و تعیین تکلیف نرخ اجاره بها مسکن برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان، اظهار کرد: ساخت سالی یک میلیون مسکن با هدف خانه‌دار شدن تمامی اقشار جامعه، مصوبه مجلس شورای اسلامی بود که آیت‌الله رئیسی در جهت نیل به این هدف با اهتمام ویژه‌ای ی وارد شدند.

وی ادامه داد: اکنون نیز باید به اهداف و تکالیف محوله در استان آگاه باشیم و با توجه به اینکه بخش بزرگی از معیشت مردم در گرو تأمین مسکن آن‌ها است، برای سرعت بخشی به تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد واحدهای باقی مانده از پروژه مسکن مهر در استان که اغلب در شهر جدید مهستان وجود دارد، تعیین تکلیف شوند.

عبداللهی افزود: این امر طی مکاتبه‌ای با وزارت راه و شهرسازی مورد پیگیری قرار گیرد و وضعیت متقاضیان و تکمیل پروژه‌ها روشن شود.

وی گفت: نشست بعدی به صورت ویژه در شهر جدید مهستان جهت بررسی موانع و تکالیف دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار خواهد شد.

استاندار البرز افزود: احصای اراضی مناسب جهت اجرای نهضت ملی مسکن در استان با رعایت الزامات حریم گسل، دکل برق، اراضی سبز و جنگلی و… صورت گیرد.

عبداللهی گفت: با توجه به اینکه قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها که از مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ شد و در دستور کار قرار گرفته به شورای مسکن استان‌ها اختیار داده شد که سقف اجاره‌بها را طبق این قانون تعیین و به شورای عالی مسکن اعلام کنند.

وی افزود: براین اساس نرخ اجاره‌بها در استان تعیین شده و بزودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 757119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.