امیدوارم ذوب‌آهن حداقل نایب‌قهرمان لیگ برتر شود

عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: امیدوارم اگر ذوب‌آهن قهرمان نشد، بتوانیم لیگ برتر را با نایب‌قهرمانی به پایان برسانیم.

اصغر برشان در مورد پیروزی دو بر یک ذوب‌آهن برابر استقلال تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر، به خبرنگار ایمنا گفت: به لطف خداوند و با هماهنگی و همراهی اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و کادر فنی، تیم در نیم‌فصل دوم در تمام مسابقات خود موفق بوده و این موفقیت‌ها باعث افتخار ورزش استان اصفهان است.

وی افزود: امیدوارم با تغییراتی که در باشگاه سپاهان انجام شد این تیم هم از وضعیت فعلی خارج شود و ذوب‌آهن نیز با حفظ روند فعلی، این فصل را با نایب‌قهرمانی لیگ برتر به پایان برساند.

عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در مورد تمهیدات هیأت مدیره برای تداوم پیروزی‌های ذوب‌آهن اظهار کرد: آنچه برای ارتقای تیم در لیگ قهرمانان آسیا ضرورت دارد را در حد توان انجام می‌دهیم و در لیگ برتر هم سعی داریم افتخاری برای اصفهان به ارمغان آوریم. برای تمام تیم‌ها و بازیکنان حاضر در لیگ برتر احترام قائل هستیم، اما با توجه به سابقه دیرینه و درخشان دو تیم اصفهانی در فوتبال ایران و قهرمانی و نایب قهرمانی آن‌ها در فصول گذشته، هدف ما بازگشت دوباره به آن روزهای درخشان است و امیدوارم اگر ذوب‌آهن قهرمان نشد، بتوانیم لیگ برتر را با نایب‌قهرمانی به پایان برسانیم.

کد خبر 336507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.