قلعه‌نویی: ذوب‌آهن همان تیمی شده که می‌خواستم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و خوشحالم ذوب‌آهن به همان تیمی تبدیل شده که از ابتدا مدنظر من بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی عصر امروز (یکشنبه) و پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر، در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: در نیمه نخست نه خوب بازی کردیم و نه بد و در نیمه دوم کمی به بازی سرعت دادیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم و خوشحالم ذوب‌آهن به همان تیمی تبدیل شده که از ابتدا مدنظر من بود.

وی افزود: در گذشته دست ما روی نیمکت خالی بود، اما در حال حاضر تیم می‌تواند آهنگ بازی را تغییر دهد. از هواداران ذوب‌آهن نیز تشکر می‌کنم، اما برای بازی با استقلال به ورزشگاه آمده بودند. اگر هوادار در بازی‌های دیگر هم به ورزشگاه بیاید، هوادار واقعی ذوب‌آهن است، اما از همین هواداران هم ممنونم.

قلعه‌نویی ادامه داد: امروز چند بازیکن در حد خودشان نبودند و آن‌ها را تعویض کردم. داوری هم خوب بود و طبق نظر کارشناسان پنالتی ما هم درست بود و دفاع حریف هم باید اخراج می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه سرمربی استقلال اعتقاد داشته ذوب‌آهن بازی هوایی انجام می‌داده و زیر توپ می‌زده است، گفت: آمار مالکیت‌ توپ و موقعیت‌ها منتشر می‌شود و اگر یک تیم با زیر توپ زدن به گل برسد، این از ضعف تیم حریف است. دروازه‌بان استقلال خیلی خوب بود و اگر توپ‌ها را نمی‌گرفت، شاید چندین گل می‌زدیم. این نظر شفر است و گویا هرچه خارجی‌ها بگویند برای ما حجت است.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن قدمت و افتخارات زیادی دارد و بازیکنان نباید به قرار گرفتن در جمع پنج تیم نخست لیگ قانع باشند، در مورد شکسته شدن صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر توسط برخی تماشاگران اظهار کرد: نظر خاصی ندارم، اما هر کس این بازی را دید لذت برد. دو تیم موقعیت‌ها و شوت به دروازه خوبی داشتند، البته موقعیت‌های استقلال تنها روی اشتباهات فردی ما به دست آمد.

قلعه‌نویی در مورد تعویض زودهنگام محمد ستاری با قاسم حدادی‌فر گفت: در گذشته اشتباهات زیادی داشتم، اما الان می‌دانم که وقتی بازیکن خوب نیست باید بیرون بیاید. بعضی وقت‌ها روز بازیکن نیست، اما تلاش نکردن و ندویدن با این موضوع تفاوت دارد. بازیکنی که تلاش نکند باید از زمین بیرون بیاید و پیش من بنشیند.

کد خبر 336501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.