حدادی‌فر: بازی را خوب شروع نکردیم/ کارمان از این هفته سخت می‌شود

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی با استقلال را خوب آغاز نکردیم، اما خوشبختانه خوب تمام کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی‌فر عصر امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران در مورد پیروزی دو بر یک ذوب‌آهن برابر استقلال تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر، اظهار کرد: دیدار بسیار حساسی برای ما بود. بازی را خوب آغاز نکردیم، اما خوب تمام کردیم. در نیمه دوم مستحق پیروزی بودیم. با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم و آنها هم مخصوصاً در نیمه نخست خوب بازی کردند، اما توانستیم سه امتیاز حساس این مسابقه را بگیریم که فکر می‌کنم در آینده خیلی به ما کمک کند.

وی در مورد اینکه تعویض محمد ستاری با او به دلیل مصدومیت این بازیکن بود یا دلایل فنی داشت، افزود: ستاری در این فصل یکی از آماده‌ترین و بهترین بازیکنان ذوب‌آهن بوده و این تعویض به صلاحدید سرمربی تیم بود تا تغییر سیستم دهیم.

حدادی‌فر ادامه داد: بازی را بد شروع کردیم و یک گل هم خوردیم و چاره‌ای جز حمله کردن نداشتیم و فکر می‌کنم با این تغییر سیستم، تیم هجومی‌تر شد. با صحبت‌های کادرفنی، نیمه دوم را خیلی خوب آغاز کردیم و از ابتدا برای برد به زمین رفتیم و خوشبختانه دو گل خوب هم زدیم.

وی در مورد ادامه روند ذوب‌آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: از این هفته به بعد باید هر سه روز یک بار بازی کنیم و به دلیل اینکه باید در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم، کارمان خیلی سخت می‌شود. به تمام بازیکنان نیاز داریم و امیدوارم در پایان فصل به جایگاهی که در شأن ذوب‌آهن است دست پیدا کنیم.

کد خبر 336509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.