کشف ۲۱۴ کیلو تریاک در پژو پارس/روز ناخوش سارقان احشام

کشف ۲۱۴ کیلوگرم تریاک در خودروی پژو پارس در نائین و دستگیری سارق احشام در نقاط مختلف استان اصفهان از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای سیم برق حین سرقت توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ علی پورکاوه گفت: ماموران گشت انتظامی شهرستان کاشان حین گشت زنی در یکی از مناطق این شهرستان متوجه شدند فردی در حال بریدن سیم برق از ستون های برق رسانی شهر می باشد که او را دستگیر کردند.

وی افزود: فرد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به سرقت سیم برق در شهرستان کاشان اعتراف کرد.

سارقان حرفه ای منازل گلپایگان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری سه سارق حرفه ای منزل و کشف ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

 سرهنگ حسین بساطی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در نقاط مختلف شهر گلپایگان بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود : کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل تیم مجرب و انجام تحقیقات گسترده و انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق منزل شدند.

تخطی از سرعت مطمئنه یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برخورد یک سواری تیبا با یک سواری لیفان و فوت یک نفر و مجروحیت دو فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ رضا رضایی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو در بزرگراه شهید "کشوری" شهر اصفهان بلافاصله تیم بررسی صحنه تصادفات به محل اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری تیبا به علت تخطی ازسرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با یک سواری لیفان برخورد کرده بود .

این مقام انتظامی بیان داشت : متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده تیبا در دم فوت و دو سرنشین اش نیز مجروح شدند.

انهدام باند حرفه‌ای سارقان احشام با ۱۰۰ راس دام سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری اعضای یک باند هشت نفره سارقان احشام و کشف ۱۰۰ راس دام سرقتی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهرستان نجف آباد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارقان را شناسایی و هنگامی که قصد سرقت از یک دامداری را داشتند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

خدادوست با اشاره به اینکه این سارقان طی پنج بار سرقت از دامداری های شهرستان نجف آباد تعداد ۱۰۰ راس دام را سرقت کرده بودند بیان داشت : این افراد با استفاده از خودروهای سواری و تیزرو و به صورت باندی در فاصله زمانی کوتاهی سرقت و متواری می شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: سارقان به سرقت ۱۰۰ راس دام در شهرستان نجف آباد اعتراف کردند و سه دستگاه خودروی سواری تیزرو از آنان توقیف شد.

دستگیری سارق احشام در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگری یک سارق حرفه ای احشام توسط ماموران کلانتری۱۴ درچه این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ علی جعفری نژاد گفت:در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهرستان خمینی شهر ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی قرارگرفت.

وی بیان داشت : ماموران با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی و در یک عملیات غافلگیرانه یک نفر سارق حرفه ای احشام را دستگیر کردند.

این مقام مسئول افزود: سارق در بازجویی های تخصصی پلیس به سرقت ۱۰ راس دام در این شهرستان اعتراف کرد .

محموله میلیاردی کالای قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله زنجیر چرخ خارجی به ارزش۶میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ محمد حسین بابا کلانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۹ پالت انواع زنجیر چرخ خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند .

سرهنگ باباکلانی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۶ میلیارد ریال اعلام شده است افزود: در این خصوص راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

توقیف پژو پارس با ۲۱۴ کیلو گرم تریاک در نائین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار ۲۱۴ کیلو و ۸۶۸ گرم تریاک و توقیف یک دستگاه سواری پژو پارس توسط ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی گفت : : ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری از محور "هفت پلی" شهرستان نائین به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی ادامه داد: راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و با سرعت زیادی متواری شد که ماموران نیز وارد عمل شدند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این سوداگران مرگ که عرصه را برخود تنگ دیده بودند خودرو را رها و در تاریکی شب متواری شده بودند بیان داشت : در بازرسی از خودرو مقدار ۲۱۴ کیلو و ۸۶۸ گرم تریاک که زیرصندلی ها و صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان از شناسایی قاچاقچیان و اینکه بزودی دستگیر خواهند شد خبر داد و خاطر نشان کرد، نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان وسرکشی به آنان نخواهد داد.

کد خبر 335400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.