ساخت ۳۲ هزار کلاس درس در دو سال گذشته / افزایش مشارکت‌های مردمی برای مدرسه‌سازی

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۳۲ هزار کلاس درس در دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، حمیدرضا خان محمدی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۴ به عنوان بازوی عمرانی وزارت آموزش و پرورش تأسیس شد. اکنون با گذشت نیم‌قرن از تأسیس این سازمان، که رشد و بالندگی و تکامل آن در دوران شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بروز و ظهور کرده است، ضرورت و اهمیت وجود چنین نهادی در کشور بر هیچ‌کس پوشیده نمانده است.

با بررسی دقیق وضعیت موجود فضاهای آموزشی کشور به ویژه در دو سال خدمت دولت مردمی سیزدهم با پیش از انقلاب، به وضوح می‌توان نتایج شیرین خدمات این سازمان را در میهن مشاهده کرد.

امروز می‌توان با افتخار این سازمان را یکی از پیشروترین دستگاه‌های فنی و عمرانی کشور دانست که به لطف حضور مهندسان، متخصصان و نخبگان جوان و همراهی خیرین مدرسه‌ساز، توانسته است فضاها و بناهایی ماندگار و درخور شأن نام ایران و ایرانی احداث کند.

جهش در مدرسه‌سازی در سایه اراده جوانان متعهد ایرانی و همراهی خیرین مدرسه‌ساز مسیر روشن خود را یافته است، و به لطف الهی پیش خواهد رفت. به این منظور در طول چند سال گذشته افزایش اعتبارات و مشارکت‌های مردمی به عنوان ابزار اصلی در فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد و ایمن از دغدغه‌های اصلی مدیران سازمان بوده و تلاش‌های ماندگاری در این حوزه انجام گرفت که خوشبختانه مورد توجه دولت انقلابی و مجلس واقع شده است.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با برخورداری از سرمایه ارزشمند اعتماد مردم، خیرین نیک اندیش و با تعامل سازنده با سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی در راستای مسئولیت اجتماعی در نهضت مقدس مدرسه‌سازی و با گسترش فضاهای آموزشی و پرورشی در قالب حدود ۳۲ هزار کلاس درس در دو سال گذشته، برای آینده سازان ایران اسلامی بیش از پیش درخشیده و پرچم پرافتخار کشورمان را در جای جای این آب و خاک برافراشته است.

ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به خدمت خانواده پرتلاش، جهادی و نیک اندیش نهضت بزرگ مدرسه سازی ایران، رجای واثق داریم با توسعه و تقویت روحیه و تفکر انقلابی حاکم بر جان جوانان و نوجوان متعهد و متخصص همیشه همراه و عاشق و با بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی، مردمی، خیرین نیک اندیش و تحقق شعار محوری «مدرسه‌سازی، تجلی مردمی‌سازی» در نیل به اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و پیشرفت و آبادانی و سربلندی آینده سازان این مرز و بوم، اثر گذار و سهم قابل اعتباری ایفا خواهیم کرد.»

کد خبر 754974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.