معرفی برترین فناوری‌های «CES ۲۰۱۸»

نمایشگاه "CES ۲۰۱۸" روز دوشنبه ۸ ژانویه (۱۸ دی) در لاس‌وگاس آمریکا برای معرفی آخرین محصولات دنیای فناوری آغاز به کار کرد و بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان، جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و ترجمه از وبسایت نمایشگاه "CES ۲۰۱۸"، نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در لاس وگاس بهترین مکان برای عرضه طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی است. در نمایشگاه اصلی در مرکز کنفرانس لاس وگاس، غول های فناوری دنیا از جمله، ال جی، پاناسونیک، سامسونگ و سونی به معرفی محصولات خود پرداختند.

نمایشگاه امسال که دیروز، ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) پایان یافت، پذیرای ۳۱۷ شرکت فناوری از سراسر جهان بود و محصولات مختلف از جدیدترین گوشی‌های هوشمند گرفته تا گجت‌های مختلف، تکنولوژی‌های پوشیدنی، تلویزیون‌ها و غیره با آخرین تکنولوژی روز دنیا معرفی شد. حالا در یک جمع بندی، بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES 2018 را به شما معرفی می کنیم.

دیوار سامسونگ

سامسونگ از تلویزیون ۱۴۶ اینچی خود موسوم به "دیوار"(Wall) رونمایی کرد. این تلویزیون ماژولار ۱۴۶ اینچی بدون قاب است و به این معنی است که می‌توانید چندین نمونه از این تلویزیون را به هم متصل کنید. "دیوار" از تکنولوژی جدید MicroLED بهره می‌برد که دارای چراغ‌های LED فوق العاده کوچک برای بهبود روشنایی، کنتراست، وسعت و حجم رنگ است.

تلویزیون ال جی

شرکت ال‌جی از اولین نمایشگر 64 اینچی OLED با کیفیت نمایش ۴K و مهم‌تر از همه با قابلیت تا شدن رونمایی کرد.

هدست واقعیت مجازی HTC Vive Pro

شرکت اچ.تی.سی از جدیدترین هدست VR خود رونمایی کرد. این هدست تصاویری با وضوح، کیفیت و گرافیک بالاتری می‌سازد و از هدفون‌های یکپارچه بهره می‌برد.

نمایشگر هوشمند ال‌جی

نمایشگر هوشمند ال‌جی موسوم به "Smart Display" نخستین دستیار هوشمند است که نه تنها صوت، بلکه به صورت تصویری نیز ارتباط برقرار می‌کند. قیمت نسخه هشت اینچی این محصول ۱۹۹.۹۹ دلار و نسخه ۱۰ اینچی ۲۴۹.۹۹ دلار خواهد بود.

فناوری مغز خوردو محصول کمپانی نیسان

فناوری "مغز به خودرو" می‌تواند امواج مغز را خوانده و قصد شما برای نحوه راندن خودرو و گاز دادن را پیش‌بینی کند.

لباس هوشمند مبتلایان به زوال عقل

شرکت "زنوما"(Xenoma) برای افراد مبتلا به دمانس لباس هوشمندی طراحی کرده که می‌تواند علائم حرکتی و استرس را بدون نیاز به حسگرهای بزرگ و حجیم تشخیص دهد. بالای سینه یک دیسک پلاستیکی قرار دارد که دارای باتری، واحد بلوتوث و شتاب سنج و ژیروسکوپ است.

هدفون مترجم همزمان ۳۷ زبانه

هدفون "Clik +" محصول شرکت "Mymanu" یک هدفونمترجم بی‌سیم در نمایشگاه CES معرفی شد که قابلیت ترجمه همزمان را به ۳۷ زبان زنده دنیا دارد.

هلیکوپتر بدون سرنشین Volocopter
این هلیکوپتر بدون خلبان قابلیت حمل مسافر را دارد و از فناوری‌های کنترلی شرکت اینتل بهره می‌برد و به‌طور نیمه خودکار و کاملا خودکار به پرواز درمیآید. 

کوچکترین حافظه ۱ ترابایتی دنیا

شرکت "سن‌دیسک" از نمونه اولیه کوچکترین حافظه یک ترابایتی دنیا با قابلیت سازگاری با پورت USB-C رونمایی کرد.

دستیار هوشمند شمارش کالری غذا 
شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ از افزودن ویژگی جدید به دستیار هوشمند دستگاه‌های خود موسوم به "بیکسبی" خبر داد که غذاها را می‌شناسد و کالری موجود در آنها را حساب می‌کند.

طرح مفهومی تویوتا موسوم به "ای پالت"

در نمایشگاهامسال غول خودروسازی ژاپن از یک مدل مفهومی با نام ای پالت (e Palette) رونمایی کرد. این محصول در ابعادی با طول‌های متفاوت ۴ تا ۷ متر قابل ساخت است. 

toyota e palette

کد خبر 334597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.