یزدانی: به دلم افتاده بود گل می‌زنم

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: خیلی دوست داشتم به پدیده گل بزنم و به دلم هم افتاده بود که گل می‌زنم.

سیاوش یزدانی پس از پیروزی پرگل سپاهان برابر پدیده در گفتگو با خبرنگار ایمنا، درباره اینکه گل نخست سپاهان را او به ثمر رساند یا مهدی رحیمی بیان کرد: گل را من زدم و دیگر از بدشانسی من است که هرگاه گل می‌زنم، بعضی رسانه‌ها اشتباه به اسم بازیکن دیگری می‌زنند.

وی درباره بازی گفت: بازی خوبی بود، در مشهد چهار بر صفر به پدیده باخته بودیم و خیلی دوست داشتیم با نتیجه‌ای خوب بازی را تمام کنیم، اما اصلاً فکر نمی‌کردم چهار بر صفر ببریم. برای برد آمده بودیم زیرا چاره‌ای جز پیروزی نداشتیم.

مدافع بلندقامت سپاهان درباره اینکه می‌توانستند گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانند خاطرنشان کرد: باز هم خدا را شکر می کنم که توانستیم بازی را ببریم و روی روند خوبی قرار بگیریم. اضافه شدن بازیکنان جدید خیلی به تیم کمک کرده است، امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

یزدانی درباره سیستم جدید سپاهان با سه مدافع گفت: من تاکنون دفاع سه نفره بازی نکرده بودم و این سیستم کمی سخت است، البته مجبورم خودم را با تیم تطبیق دهم. در چند بازی اخیر با دفاع سه نفره بازی کردیم و بازی به بازی هم در حال بهتر شدن هستیم. در هر صورت نظر کرانچار بازی با سه دفاع مرکزی است و ما هم با این سیستم در حال نتیجه گرفتن هستیم.

وی که نخستین گل خود را با پیراهن سپاهان به ثمر رساند، در این مورد اضافه کرد: خیلی دوست داشتم در این بازی گل بزنم و به دلم هم افتاده بود گل می زنم. مربیان هم به من گفته بودند که گل می‌زنم و خوشبختانه توانستم گل بزنم و بازی را هم ببریم.

کد خبر 333380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.