شاد زیستن را به کودکانمان بیاموزیم

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان از مسئولان آموزش و پرورش درخواست کرد: روش آموزش به کودکانمان که همان آیندگان جامعه هستند را تغییر داده تا بتوان آینده مطلوب‌تر، زیباتر و بهتر برای شهر و شهروندان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن در جلسه علنی امروز(یکشنبه) شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک زادروز ولادت پیامبر بزرگ الهی، یاری‌گر آخرین منجی و موعود بشر حضرت عیسی مسیح گفت: کریسمس یادبود یک واقعه تاریخی است، در واقع گرامی‌داشتن صلح، حسن نیت، رحیم و بخشنده بودن باعث می شود روح واقعی کریسمس را لمس کنیم.

وی ادامه داد: حضرت مسیح در انجیل در توصیف خدمتگزاری به مردم می‌فرماید: در این دنیا حکمرانان بر مردم آقایی می‌کنند و روسا به زیردستان خود دستور می‌دهند ولی شما چنین نباشید. اگر کسی از شما می‌خواهد از همه بزرگتر باشد باید خدمتگزار همه باشد و اگر می‌خواهد مقامش از همه بالاتر باشد، باید غلام همه باشد، چون من که مسیحم نیامدم تا به من خدمت کنند، من آمده ام که به مردم خدمت کنم و جانم را در راه نجات بسیاری فدا سازم.

این عضو شورا با بیان اینکه باید از راه و روش زندگی پیامبران درس بگیریم، گفت: باید به کودکانمان محبت کنیم و به آنها مهارت‌های زندگی، محبت کردن، عذرخواهی کردن، دوستی، دوست داشتن و لذت بردن از طبیعت، اعتمادکردن، راست گفتن، راست بودن، شاد بودن و شاد زیستن، گفتگو کردن ، صبر، گذشت، عیب پوشی دیگران، را بیاموزیم.

روشن از مسئولان آموزش و پرورش درخواست کرد: روش آموزش به کودکانمان که همان آیندگان جامعه هستند را تغییر داده تا بتوان آینده مطلوب‌تر، زیباتر و بهتر برای شهر و شهروندان داشته باشیم.

کد خبر 332962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.