عنایتی: اگر نیم ساعت دیگر بگویند در تیم نباش، برایم مهم نیست

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان خراسان گفت: اگر نیم ساعت دیگر به من بگویند در تیم نباش، برایم مهم نیست و کارم را با قدرت انجام می‌دهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا عنایتی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش با ذوب‌آهن در هفته نخست نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: شب یلدا را تبریک می‌گویم و امیدوارم مردم ایران همیشه در کنار خانواده‌های خود شاد باشند.

وی افزود: خاطرات خوبی از سال‌هایی که در اصفهان بودم دارم و سال‌های خاطره‌انگیز فوتبالم بود. درست است که حضورم در اصفهان حاشیه‌هایی هم داشت، ولی از همه ممنونم.
عنایتی ادامه داد: طبیعتاً فردا بازی سختی داریم و با توجه به شرایطمان در جدول، کارمان مشکل است. در فصل نقل و انتقالات نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم. برعکس، ذوب‌آهن در این مدت بازیکنانی را به خدمت گرفته است. ذوب‌آهن همیشه تیم خوبی بوده و سابقه بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. تلاش می‌کنیم تا در بازی فردا با دست پر از زمین خارج شویم و بیش از آنچه هستیم، تلاش کنیم.

روی هر بازیکنی دست گذاشتیم از تیم دیگر سر درآورد

وی در مورد تجربه مربیگری در فوتبال ایران و تفاوت آن با بازیگری گفت: مربیگری تجربه خیلی خوبی نیست و سخت است، به خصوص وقتی اول فصل خود مربی تیم را نمی‌بندد و بر اساس نظر خود بازیکن نمی‌گیرد. در نیم‌فصل شرایط ویژه است و مربی محدودیت دارد و کاری از دست او برنمی‌آید. به خصوص اینکه نیاز به بازیکن داشتیم و روی هر بازیکنی دست گذاشتیم ابتدا قبول کرد، اما سر از تیم‌های دیگر درآورد و این مشکل بزرگی بود که با آن دست به گریبان بودیم.

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان اضافه کرد: خوب یا بد بودن بازیکنان خارجی مشخص نیست و یکی مثل گادوین منشا می‌شود که بازیکن بسیار خوبی است، اما برخی بازیکنان خارجی هم فقط برای فوتبال ایران پرونده درست می‌کنند. با این وجود باید بازیکن خارجی بگیریم، چون بازیکنان ایرانی در تیم خود ذخیره هستند، ولی تا آنها را می‌خواهیم، حرف از پول می‌زنند.

وی در مورد مجتبی جباری اظهار کرد: با مجتبی رو در رو صحبت کردم و از او خواستم در کنار ما باشد. جواب قطعی نداد و گفت به این موضوع فکر می‌کند. در چند روز آینده از او جواب می‌گیریم. جباری و بازیکنانی مانند آندرانیک تیموریان از تیم ابومسلم به فوتبال ایران معرفی شدند. فکر می کنم عنایتی دِینی به فوتبال مشهد دارد که باید ادا کند.

عنایتی گفت: بازیکنان به فکر پول هستند. تیم‌هایی که دستشان در جیب دولت است خیلی شیک و مجلسی پول خرج می‌کنند، بدون اینکه جوابی به کسی بدهند، ولی در تیم‌های خصوصی این‌طور نیست.

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان با بیان اینکه برخی تیم‌ها برای هزار تومان جیب خود حساب می‌کنند، ولی دیگر تیم‌ها میلیاردی چک می‌کشند که پاس نمی‌شود،  افزود: این عدالت نیست و هر کسی تیغش بیشتر ببرد، می‌برد و آنهایی که چاقوی اره‌ای دارند کاری از دستشان برنمی‌آید!

اگر نیم ساعت دیگر بگویند در تیم نباش، برایم مهم نیست

وی در مورد شایعه جایگزینی او با نادر دست‌نشان ادامه داد: این خنده‌دار است و کسانی که بیکار می‌شوند دست به این کارها می‌زنند. این کارهای زننده و این حرف‌ها کثیف است و در فضای مجازی همه چیز، از آدم‌های دروغگو گرفته تا آدم‌هایی که مردم را می‌خندانند وجود دارند. اگر نیم ساعت دیگر بگویند در تیم نباش، برایم مهم نیست و کارم را با قدرت انجام می‌دهم. اگر کسی بیاید و به باشگاه کمک کند، می‌روم. مربیگری کاری گروهی است و فردی نیست. اگر بروم در اینستاگرام پست نمی‌گذارم. مثل الان که برخی تا می‌روند می‌نویسند "خدایا نمی‌بخشم" و ... و الان هم که مد شده تهدید به افشاگری می‌کنند. این ساده‌ترین راه دررو است و آنهایی که حرفی برای گفتن ندارند این کارها را انجام می‌دهند.

عنایتی در مورد آینده تیمش در لیگ امسال خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در لیگ بمانیم، با بازیکنان یک جام می‌خرم و در زمین بالا می‌بریم! در فصل نقل و انتقالات هم این‌طور نبود که کاری نکنیم. البته نقل و انتقالات نیم‌فصل یک معضل است، چون ممکن است یک بازیکن این هفته برای ما بازی کند و هفته بعد، در مقابل ما. مدیریت باشگاه در حال حاضر به دنبال تأمین منابع مالی است تا بتوانیم چهار، پنج بازیکن جذب کنیم.

کد خبر 332763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.