قلعه‌نویی: قرار نیست هر بازیکنی در هر تیمی جواب دهد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تمام تیم‌های لیگ بازیکن می‌خرند و قرار نیست هر بازیکنی به هر تیمی می‌رود، در آن تیم جواب دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر مشکی‌پوشان خراسان در هفته شانزدهم لیگ برتر، با تبریک جشن یلدا به ایرانیان داخل و خارج کشور اظهار کرد: حریف برای ارائه بازی بسته و درگیرانه به میدان می آید و بازی با این تیم ها سخت است. روحیه خوبی داریم و امیدوارم با سه بازیکنی که به جمع ما اضافه شدند، نیم فصل خوبی داشته باشیم.

وی افزود: نسبت به نیم‌فصل نخست شرایط بهتری داریم و شادابی در تیم موج می‌زند. با اضافه شدن سه بازیکن جدید، نیم‌فصل خوبی خواهیم داشت و برای یک بازی بسته و درگیرانه تمرین کردیم. امیدوارم با کسب سه امتیاز دیدار با مشکی‌پوشان، برای بازی‌های آینده آماده شویم.

قلعه‌نویی با تبریک به غلامرضا عنایتی برای بر عهده گرفتن سرمربیگری مشکی‌پوشان خراسان گفت: عنایتی بازیکن با اخلاقی بود و اگر در مربیگری نیز همین‌طور رفتار کند، آینده خوبی را برای او پیش‌بینی می‌کنم. خاطره خوبی از بازی با مشکی‌پوشان نداریم، چون قاسم حدادی‌فر در بازی با این تیم در ابتدای فصل مصدوم شد.

قرار نیست هر بازیکنی در هر تیمی جواب دهد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در مورد کیفیت خریدهای جدید ذوب‌آهن، سابقه آنها و اینکه برخی خریدهای قلعه‌نویی در ابتدای فصل مثل اسماعیل شریفات و حمید بوحمدان در این تیم جواب ندادند، اضافه کرد: شما اصلاً نمی‌توانید در مورد این مسائل نظر دهید. تمام تیم‌های لیگ بازیکن می‌خرند و قرار نیست هر بازیکنی به هر تیمی می‌رود، در آن تیم جواب دهد. ممکن است یک بازیکن خوب نباشد و ایراد از جای دیگری است. شریفات و بوحمدان به ما کمک کردند و آمار و کیفیت آنها خوب بود. شما آن زمان که باید از ذوب‌آهن حمایت نکردید چون مسایلی را می‌دانید که به تیم ربط دارد ولی چیزی نگفتید و اگر حالا آمده‌اید، کمک کنید.

وی در مورد سایر بازیکنانی که قرار است جذب ذوب‌آهن شوند افزود: لیستی به باشگاه داده‌ام و زمانی که این بازیکنان را جذب کردیم، نامشان اعلام می‌شود. به دنبال رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تیم هستیم. برای جذب بازیکنانی که با تیم‌های خود قرارداد دارند، به باشگاه آنها نامه زدیم و اصولی و حرفه‌ای پیش رفتیم.

در این هنگام مدیر رسانه‌ای ذوب‌آهن توضیح داد: برای جذب سجاد شهباززاده به باشگاه استقلال نامه زدیم، اما مسئولان این تیم جواب منفی دادند.

قلعه‌نویی در مورد جذب میلاد فخرالدینی گفت: میلاد دو تجربه مشترک با من در استقلال و تراکتورسازی دارد و عیار او را می‌دانم. ممکن است یک بازیکن در تیم جدیدش جواب بدهد یا جواب ندهد و اعتقاد دارم در نیم‌فصل دوم به هزار دلیل که دوست ندارم باز شود، بهتر می‌شویم. میلاد به تاکتیک ذوب‌آهن می‌خورد.

وی ادامه داد: در مورد جذب بازیکنان دیگر، اسمی از کسی نمی‌برم اما ذوب‌آهن باید در یکی، دو پست تقویت شود. البته نام بازیکنان موردنظر را نمی‌برم تا روحیه بازیکنان هم پست آنها خراب نشود.

قلعه‌نویی با بیان اینکه تمام تیم‌های بزرگ دنیا به یک ترکیب می‌رسند و مربی روی بازیکنان سرمایه‌گذاری می‌کند، اظهار کرد: عملکرد ذوب‌آهن در نیم فصل نخست را متر و معیار سنجش قرار نمی‌دهم و نمی‌گویم چه ضررهایی کردیم که بعد از بازی با فولاد مشخص شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه ربیع عطایا و علی حمام دو بازیکن لبنانی تیمش بیشتر نیمکت‌نشین بوده‌اند خاطرنشان کرد: این دو، بازیکنان خوبی هستند ولی شاید کمتر در ترکیب تیم باشند. ضمن اینکه اعتقاد دارم اگر عطایا برخی معایب خود را برطرف کند، می‌تواند در لیگ اروپا به میدان برود.

کد خبر 332761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.