معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان منصوب شد

شهردار اصفهان طی حکمی معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی طی حکمی حیدر قاسمی را به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری منصوب کرد.

حیدر قاسمی پیش از این مدیر کلی دفتر امور اداری و مالی استانداری اصفهان، فرمانداری شهرستان تیران و کرون، بخشدار مرکزی اصفهان، نماینده استاندار و عضو کمیته دائمی طرح طبقه بندی مشاغل کارگری شهرداری های استان، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری اصفهان، مسئول واحد تقسیمات کشوری استانداری اصفهان و شهردار شهرداری خوراسگان را در سوابق اجرایی خود به ثبت رسانده است.

شهردار اصفهان در حکم خود خطاب به حیدر قاسمی آورده است:

تامین خدمات شایسته و با کیفیت برای شهروندان فهیم و عزیز کلانشهر اصفهان و تداوم بهبود مستمر این خدمات از مهمترین الزامات مدیریت نوین در شهری است که وصف زیبایی و پاکیزگی جهانی دارد.

به منظور ترویج این تفکر و خدمات رسانی بهتر به شهروندان و با توجه به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی در مسئولیتهای مختلف به موجب این حکم به عنوان معاون خدمات شهری منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت تقوای الهی و همکاری و هماهنگی لازم در بخشهای مختلف و همچنین با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و اجرای دقیق و به موقع قوانین و مقررات در راستای نیل به اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان همت والای خویش را بکار گیرید.

گفتنی است پیش از این احمدرضا مصور مسئولیت معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان را بر عهده داشت.

کد خبر 332672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.