عرضه ۷ تا ۱۵ هزار محصول در بازارهای روز کوثر

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در هر بازار روز کوثر حدود ۷ تا ۱۵ هزار محصول که عمده آنها تولید داخل است، عرضه می شود.

اصغرکشاورزراد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بازارهای روز کوثر تولیدات کشاورزی (میوه و تره بار) فرآورده های شیلات، مواد لبنی، پروتئینی و سایر نیازهای ضروری شهروندان را با حضور شرکت های تعاونی، اتحادیه ها، اصناف و تولیدکنندگان محصولات غذایی با کیفیت، قیمت مناسب و بدون واسطه در اختیار شهروندان قرار می دهد.

وی افزود: کیفیت و قیمت مناسب اجناس بازارهای روز کوثر باعث شده تا شهروندان استقبال ویژه ای از بازارهای روز کوثر داشته باشند، در این راستا روزانه بین ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار نفر به بازارهای روز کوثر مراجعه و اقلام مورد نظر خود را خریداری می کنند.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هر بازار روز کوثر بین ۷ تا ۱۵ هزار محصول که عمده آنها در داخل کشور تولید می شوند، وجود دارد، عنوان کرد: از همین رو شهروندان بسیاری برای تامین مایحتاج خود به بازارهای روز کوثر مراجعه می کنند.

 کشاورز راد اضافه کرد: فعالیت بازارهای روز کوثر بصورت یکسره از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۹ شب است و شهروندان می توانند به راحتی نسبت به تامین نیازهای خود اقدام کنند.

کد خبر 327954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.