تکمیل آسفالت معابر اصلی منطقه ۶ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان از تکمیل آسفالت معابر اصلی این منطقه شامل خیابان های سپسالار، قائم اول و سجاد باهزینه ای بالغ بر ۱۱میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش ایمنا، تأمین نیاز شهروندان، فراهم کردن خدمات رفاهی از جمله آسفالت معابر و اساساً زیرساخت هایی که توسط شهرداری ها پایه گذاری می شود، همه و همه به پویایی اقتصاد شهر منجر می شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان در همین رابطه اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک شهرپایدار را از دیگر شهرها متمایز می‌کند و تأثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت مناسب معابر است از همین رو شهرداری این منطقه، آسفالت معابر را در دستور کار خود قرار دارد.

منصور نجفی ادامه داد: در همین راستا روکش آسفالت معابر فرعی شهرداری منطقه۶ به متراژ۱۰۰.۳۸مترمربع باهزینه ای بالغ بر۵ میلیارد ریال انجام شد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه های منطقه عنوان کرد: روکش وآسفالت تراشی معابر اصلی درخیابان های سپسالار، قائم اول، سجاد باهزینه ای بالغ بر ۱۱میلیارد ریال و زیرسازی وآسفالت محله دنارت و ردان به مبلغ۳ میلیارد ریال انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نهضت آسفالت بنا به تاکیدات مدیریت شهری و با هدف بهبود سیما و منظر شهری و روان سازی تردد خودروها اجرا شده است.

کد خبر 327637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.