فرصت نایاب در اختیار مدافع سپاهان + عکس

مدافع سپاهان که برای رسیدن به جمع مردان اصلی کارلوس کی‌روش، ۲ رقیب لژیونر را پیش روی خود می‌بیند پنج ماه پس از تجربه اولین بازی ملی‌اش برای سومین مرتبه با پیراهن تیم ملی به میدان رفت.

به گزارش ایمنا، سعید آقایی که خرداد امسال اولین بازی ملی خود را برابر مونته‌نگرو پشت سر گذاشت و ماه گذشته از ابتدای نیمه دوم دیدار با توگو در ترکیب گرفت در مصاف با پاناما سومین بازی ملی خود را تجربه کرد.

آقایی در این مسابقه دوستانه ۹۰ دقیقه برای تیم ملی بازی کرد اما در دیدارهای مهم‌تر تیم ملی احتمالاً کمتر چنین توفیقی نصیبش خواهد شد. مدافع ۲۲ ساله سپاهان در پُستی به میدان رفت که میلاد محمدی مدتی است دربست در اختیار گرفته است. محمدی که اردوی قبلی را به خاطر مصدومیت از دست داد یکی از چند بازیکن اصلی تیم ملی بود که در این مسابقه روی نیمکت نشست. مدافع ۲۴ ساله اخمت گروژنی روسیه که بعد از سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و رضا قوچاننژاد چهارمین بازیکن گران‌قیمت حال حاضر تیم ملی به حساب می‌آید احتمالاً در ادامه کمتر به آقایی فرصت عرض اندام خواهد داد.

البته آقایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی یک رقیب سرشناس و لژیونر دیگر هم پیش روی خود می‌بیند و او کسی نیست جز احسان حاج‌صفی که البته کارلوس کی‌روش بیشتر به عنوان هافبک دفاعی مدنظرش دارد.

کد خبر 327130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.