رشید چشم‌انتظار سومین بازی ملی

سنگربان ذوب‌آهن امیدوار است تا پس از دیدار رسمی برابر هند و بازی دوستانه با پاپوآ گینه نو به زودی سومین بازی ملی خود را هم تجربه کند.

به گزارش ایمنا، رشید مظاهری اولین بازی ملی خود را نوروز ۹۵ در دیدار رسمی برابر هند از انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه آزادی انجام داد. او درست یک سال پیش در نیمه دوم دیدار دوستانه با پاپوآ گینه نو نیز به میدان رفت تا دومین بازی ملی خود را در استادیوم شاه عالم مالزی پشت سر گذاشته باشد. دروازه‌بان ذوب‌آهن امیدوار است تا به زودی توفیق تجربه سومین بازی ملی هم به او دست دهد.

به شرطی که هر ۲ دیدار تدارکاتی تیم ملی پابرجا بماند و بازی دوستانه برابر ونزوئلا لغو نشود ممکن است کارلوس کی‌روش تصمیم بگیرد در یکی از این ۲ مسابقه به نفرات ذخیره بازی دهد که در این صورت شانس افزایش تعداد بازی‌های ملی مظاهری زیاد خواهد بود.

علیرضا بیرانوند به عنوان شماره یک تیم ملی به احتمال فراوان دست‌کم در یکی از ۲ مسابقه پیش رو به میدان خواهد رفت اما ۲ سنگربان دیگر حاضر در اردو هم ممکن است توفیق حضور در یک بازی ملی را به دست آورند که در این بین شانس دروازه‌بان ذوب‌آهن نسبت به رقیب تازه‌واردش، امیر عابدزاده بیشتر به نظر می‌رسد.

کد خبر 327052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.