طرح مردمی اهدا نهال کلید خورد

طرح مردمی اهدای نهال با حضور اولین ثبت نام کنندگان این طرح و کاشت های نهال های آنها در پارک جنگلی ناژوان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز آیین کاشت طرح مردمی اهدای نهال با حضور جمعی از مسئولان شهری، همیاران فضای سبز و خانواده های ثبت نام کننده در این طرح  در پارک جنگلی ناژوان برگزار شد.

مهران برنجیان یکی از شهروندان، انگیزه خود از شرکت در این طرح را شکرانه سلامتی مادرش عنوان کرد و گفت: سال های سال بود که به دنبال فرصتی بودم تا درختکاری را تجربه کنم تا اینکه در سایت سازمان پارکها با طرح اهداء نهال روبرو شدم که در آن می شد نوع درختان را نیز انتخاب کرد البته به نظرم بهتر است فرهنگ درختکاری از دوران دبستان در بین کودکان نهادینه شود.

مهران ثریا نیز که با نوزاد خود برای کاشت درخت آمده بود، اظهار کرد: رسم ما این است که با به دنیا آمدن هر بچه ای، قربانی می دهیم اما من با خودم گفتم این بار به جای اینکار، به لطف حیات و سلامتی فرزندم، درختکاری کنم به همین دلیل در این طرح شرکت کردم.

نجف فروزنده، یکی از همیاران فضای سبز هم درختان را فرشتگان الهی خواند و گفت: امیدوارم روزی برسد که در هر خانه ای درختی وجود داشته باشد تا بتوان از موهبات آن هرچه بیشتر بهره ببریم.

پروین سجاد، دیگر همیار فضای سبز نیز درختان را ریه های تنفسی شهر دانست و ادامه داد: همانگونه که هر انسانی برای ادامه حیات به تنفس احتیاج دارد، شهر هم به عنوان یک موجود زنده به وجود درختان متنوع و فراوان نیاز دارد.

گفتنی است علاقه مندان جهت شرکت در طرح اهداء نهال می توانند با مراجعه به سایت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان علاوه بر انتخاب نوع و گونه درخت مورد علاقه خود، نسبت به پرداخت هزینه آنلاین آن نیز اقدام کنند.  

کد خبر 325045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.