مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش، از تمدید ثبت نام در دوره های کارشناسی ارشد پیام نور تا پایان روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا حسین توکلی اظهار کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن گروه از داوطلبانی که تا این تاریخ در دانشگاه پیام نور نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه تمدید شد.
وی ادامه داد: به همه داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام نکرده اند توصیه می شود با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.
توکلی خاطر نشان کرد: همچنین آن گروه از داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند می توانند تا مهلت مقرر شده نسبت به ویرایش، مشاهده و پرینت آن اقدام کنند.
وی یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته محل برگزار می شود. تاکنون تعداد ۳۴ هزار و ۹۱۹ نفر در  این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش، مبلغ ۷۰۰ هزار ریال (۷۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام پرداخت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) نوبت هجدهم روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می شود

کد خبر 324510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.