آسان خرید کنید؛ راحت تحویل بگیرید

سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان به عنوان متولی بازارهای روز کوثر سعی کرده از حداکثر ظرفیت خود برای جلب رضایت مشتریان استفاده کنند از همین رو هایپر کوثرها مدتی است که برای آرامش شهروندان و کاهش ترافیک در سطح شهر راه اندازی شده که خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان روبه رو شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دنیا به سمت دنیای مجازی در حال حرکت است به گونه ای که تعاملات تجاری با مشتریان تغیییرکرده و دیگر خرید و فروش محصولات نیز وارد دنیای مجازی شده اند فروشگاه هایی که می توان از تخفیف آن بهره مند شد و به راحتی و بدون دغدغه فکری اجناس مورد نیاز خود را خرید.

فروشگاه های کوثر توسط شهرداری اصفهان در سطح شهر راه اندازی و همه اجناس را در خود برای تامین مایحتاج شهروندان جای داده است امروزه نیز وارد دنیای مجازی شده و اجناس خود را با تخفیف و درکوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتری می رساند.

شهرداری اصفهان به دلیل اینکه برخی از افراد کم توان، سالمند و یا افرادی که به دلایل شخصی نمی توانند از منزل خارج شوند این طرح راه اندازی کرده تا شهروندان در آسایش خاطر بتوانند محصولات خود را خریداری کنند.

همچنین راه اندازی خرید اینترنتی در بازارهای روز کوثر باعث کاهش ترافیک و آلودگی هوا می شود چرا که با اجرای این طرح بسیاری از سفرهای درون شهری حذف می شود.

اصغر کشاورز راد مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در این باره گفت: هدف از راه اندازی طرح خرید اینترنتی از بازارهای روز کوثر، خدمت رسانی بهتر و بیشتر نسبت به گذشته بوده تا شهروندان بتوانند با کیفیت و اطمینان بیشتر کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

شهروندان با قیمت مناسب از فروشگاههای کوثر خرید کنند
 مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان می توانند تمام اقلام مورد نیاز خود را به صورتی اینترنتی و با قیمت مناسب خریداری کنند، می گوید: شهروندان می توانند نمونه های مختلف کالاها را با قیمت های آن در سایت مشاهده کنند .

کشاورز راد ادامه می دهد: ۴۰ شرکت تولید کننده محصولات ایرانی، کالاهای خود را در فروشگاه های کوثر در معرض دید شهروندان قرار داده تا آنان نیز در آرامش خرید خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه کارت پول شهروندان برای خرید اینترنتی باید دارای رمز دوم باشد، می گوید: شهروندان با پر کردن فیلدها می توانند خرید را انجام و کالای خود را درب منزل دریافت نمایند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه کالاهای سفارش دهندگان بدون دریافت هیچ گونه هزینه اضافی برای آنان ارسال می شود، خاطرنشان می کند: برخی از سفارش دهندگان اجناس بازارهای روز کوثر کارمند هستند از همین رو اجناس خریداری شده در ساعات ۱۰ صبح ، ۱۶  و ۲۰ تحویل مشتریان داده می شود.

کشاورزراد با اشاره به اینکه شهروندان برای استفاده از این طرح باید اپلیکیشن فروشگاه کوثر www.kowsarhyper.com را از کافه بازار و یا از سایت سازمان دانلود کنند، ادامه می دهد: شهروندان برای سفارش کالا می توانند با شماره تلفن ۲۵-۳۷۳۹۴۸۲۳ تماس حاصل نمایند.

فروش اینترنتی کاهش ترافیک وآلودگی هوا را به ارمغان می آورد

وی اظهار می کند: با راه اندازی این سایت دیگر شاهد کاهش آلودگی هوا و ترافیک نیستیم چرا که شهروندان با خرید اینترنتی کمتر از گذشته از منازل خود خارج می شوند و می توانند از داخل منزل کالای خود را انتخاب کنند.  

سامانه خرید تلفنی ۱۹۳ در بازارهای روز کوثر به صورت پایلوت راه اندازی شده است

وی با اشاره به اینکه به منظور سرویس دهی بیشتر به شهروندان و صرفه جویی در زمان، سامانه خرید تلفنی ۱۹۳ در بازارهای روز کوثر راه اندازی شد، اضافه می کند: این سامانه نیز برای جلوگیری  از ترافیک سطح شهر و آرامش شهروندان راه اندازی شد بر این اساس شهروندان از هر نقطه ای از شهر می توانند با سامانه خرید تلفنی ۱۹۳ تماس حاصل کنند و کالای مورد نظر خود را به بازارهای روز کوثر سفارش و هزینه اجناس خود را درب منزل پرداخت کنند.

کشاروز راد می گوید: برای امنیت شهروندان فرم و کارت شناسایی مشخصی برای پست تعریف شده است تا آنان نیز از هرگونه فریب افراد سودجو در امان باشند.

وی  تصریح می کند: همچنین علاقه مندان می توانند اپلیکیشن این سامانه را از نرم افزار بازار دانلود و بروی تلفن همراه خود نصب کنند.

کد خبر 323463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.