احداث «باغ گل رز» در پردیس هنر آبشار

مدیر پروژه پردیس هنر آبشار از احداث باغ گل رز در این پردیس خانواده محور خبرداد و گفت: در فاز دوم پروژه پردیس هنر آبشار سالن آمفی تئاتر، بوستان گل رز، گلخانه، آبنمای مرکزی، آبنمای پلکانی، کافی شاپ و رستوران احداث می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  پردیس هنر آبشار یکی از پروژه های شاخص شهرداری اصفهان است که به واسطه نوع خاص طراحی و کارکردی که برای آن در حاشیه زاینده رود پیش بینی شده، از اهمیت خاصی برخوردار است. این پردیس که با رویکرد خانواده محور طراحی شده است شرایطی را فراهم می آورد تا تمامی اعضای خانواده در کنار یکدیگر لحظات شاد و با نشاطی را سپری کنند.

ناصر کریمی مدیر پروژه پردیس هنر آبشار در این باره اظهار کرد: عملیات احداث پردیس هنر آبشار در ۲ فاز پیش بینی شده و هم اکنون فاز اول این طرح به مساحت ۷ هکتار تکمیل شده است.

مدیر پروژه پردیس هنرآبشار اضافه کرد: در فاز دوم این پروژه سالن آمفی تئاتر، بوستان گل رز، گلخانه، آبنمای مرکزی، جاده اصلی و آبنمای پلکانی، کافی شاپ و رستوران احداث می شود.

کریمی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی باغ گل رز،  سالن آمفی تئاتر ، برج آبنما و آبنما مرکزی هم اکنون در دست اجراست، عنوان کرد: دیگر پروژه های فاز دوم این پروژه در دست طراحی است و پس از تکمیل طراحی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث این پروژه ۱۵ میلیارد تومان از منابع و اعتبارات منطقه ۶ شهرداری اصفهان هزینه می شود.

کد خبر 323403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.