پلنگ جویبار بلند شد/ جدال با شلخته‌ها! + تصاویر

عناوین صفحات نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (پنجشنبه) ۲۰ مهر را می‌توانید در ایمنا مشاهده کنید.

به گزارش ایمنا، پس از یک وقفه کوتاه در لیگ برتر دیدارهای هفته نهم این مسابقات امروز و فردا برگزار می‌شود و طبیعی است که بخشی از عناوین صفحات نخست روزنامه‌های ورزشی هم به این موضوع اختصاص پیدا کرده باشد.

روزنامه شوت، دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس را «جدال با شلخته‌ها!» نامیده که توصیف عبدالله ویسی از شرایط تیمش در نشست خبری بوده و قرار گرفتن گل‌های دو ملی‌پوش فوتبال ساحلی در میان کاندیداهای گل سال سایت سازمان جهانی فوتبال ساحلی هم در این روزنامه بازتاب داشته است.

انتقاد علی پروین از بازیکنان و اینکه برخی از آنها بیشتر به دنبال آرایش و مهمانی هستند تا فوتبال در روزنامه گل آمده و این روزنامه شنیده‌های خود در مورد ناراحتی برانکو از تیم ملی را روی جلد برده است.

صعود مستقیم آرژانتین به جام جهانی با هت تریک لیونل مسی صفحه نخست روزنامه هدف را تسخیر کرده و ایران ورزشی هم تیتری در مورد سیدبندی جام جهانی دارد.

همشهری به بهترین و بدترین قرعه ممکن ایران در جام جهانی پرداخته و چند روزنامه دیگر هم با تیترهایی مثل «رونمایی از استقلال مدل آلمانی»، «شفر وارد می‌شود» و «رونمایی از استقلال شفر» نخستین تجربه سرمربیگری شفر در بازی روز جمعه استقلال با فولاد خوزستان را مورد توجه قرار داده‌اند.

کد خبر 323020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.