عرضه خرمالو ۴۰۰۰ هزار تومانی به بازار/افزایش نرخ پرتقال/لیموترش گران شد

نرخ انواع میوه، سبزی و صیفی جات میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان در هجدهم مهر ماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت انواع میوه در هجدهمین روز از پاییز در میدان میوه و تره بار اصفهان اعلام شد که در بین میوه و صیفی جات نرخ پرتقال و لیموترش افزایش یافت همچنین خرمالو با نرخ ۴۰۰۰ هزار تومان در بازار عرضه شد. در مجموع در سومین هفته از مهر ماه نرخ میوه های تابستانه رو به کاهش رفته و شاهد افزایش قیمت میوه های فصل هستیم.

به گفته یکی از فعالان بازار میوه و تره بار، استقبال مردم برای خرید لیمو ترش جهت گرفتم آب لیمو و کاهش عرضه آن، موجب افزایش قیمت این محصول در بازار شده است.

آناناس کارتنی بین ۸۰ تا ۱۱۰ هزار تومان، انواع آلو سیاه بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، انار بین ۱۸۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، انبه بین ۱۱ تا ۱۳ هزار تومان، انگور سیاه بین ۲۰۰۰ تا ۳۲۰۰ تومان، انگور عسگری بین ۱۱۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، انجیر سیاه بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، پسته تازه بین ۱۷ تا ۲۲ هزار تومان، پرتقال تامسون جنوب بین ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، خربزه بین ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان، خرمالو بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، زال زالک بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، گلابی بین ۵۰۰۰ تا ۱۱ هزار تومان، کیوی بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، موز خارجی بین ۲۴۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، نارنگی بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، سیب درختی بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان قیمت گذاری شد.

براساس این گزارش نرخ هر کیلو صیفی جات از جمله بادمجان بین ۶۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان، بلالی بین ۷۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، بامیه بین ۳۰۰۰ تا ۷۵۰۰ تومان،   انواع پیاز از ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان، خیار بین ۹۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان، سیب زمینی بین ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ تومان، سبزی خوردن بین ۱۱۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان، سبزی خورشتی بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان، کاهو بین ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ تومان، گوجه بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، لیموترش بین ۴۰۰۰ تا ۱۱۵۰۰ تومان، لوبیا سبز بین ۱۳۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان و هویج بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است.

کد خبر 322757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.