همرکابی پلیس و مردم + تصاویر

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» با حضور بیش از ۵۰۰ دوچرخه‌سوار از یگان‌های مختلف پلیس و شهروندان اصفهانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، به مناسبت هفته نیروی انتظامی سازمان ورزش شهرداری اصفهان با همکاری پلیس راهور اصفهان همایش بزرگ دوچرخه‌سواری «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» با حضور بیش از ۵۰۰ دوچرخه‌سوار از یگان‌های مختلف پلیس و شهروندان اصفهانی را برگزار کرد.

در این همایش مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان امنیت شهر، گفت: در این همایش که بامداد جمعه ۱۴ مهرماه از گلستان شهدا آغاز شد دوچرخه‌سواران پلیس راهور، یگان ویژه، داوطلبان هلال احمر، هیأت دوچرخه‌سواری و شهروندان اصفهانی در کنار هم فاصله گلستان شهدا تا مجموعه ورزشی آبشار را در حاشیه زاینده‌رود رکاب زدند.

علی قاسمی تعامل بین دستگاه‌های مختلف را برای ترویج استفاده از دوچرخه در کلانشهرها ضروری دانست و افزود: خوشبختانه در یکی، دو سال گذشته استفاده شهروندان اصفهانی از دوچرخه برای سفرهای درون شهری رشد ویژه‌ای داشته است که بخش عمده این رشد به واسطه فرهنگسازی شکل گرفته توسط دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف به ویژه شهرداری بوده است و امروز نیز شاهد حضور چشمگیر بیش از ۵۰۰ نفر از دوچرخه‌سواران مشتاق و مبلغان فرهنگ دوچرخه‌سواری شهر دوچرخه‌ها بودیم.

قاسمی از تشکیل بیش از ۱۵۰ گروه دوچرخه‌سواری ۱۰۰ نفره در محلات و مناطق مختلف شهر خبر داد و ادامه داد: با تشکیل این گروه‌ها و اجرای برنامه‌های هفتگی و تورهای دوچرخه‌سواری شهری سعی خواهیم نمود شهروندان را به هر بهانه ای سوار دوچرخه‌هایشان کنیم و ضمن ارتقای سطح سلامت شهر ساعات شاد و با نشاطی را برای شهروندان ایجاد کنیم.

در این همایش سرهنگ علی قاسمی، سرهنگ رضا رضایی، سرهنگ کریمی و سرهنگ چلمقانی مسیر را در کنار نیروها و شهروندان رکاب زدند و در کنار دیگر دوچرخه‌سواران در آیین مدیحه‌سرایی و سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) شرکت کردند.

در پایان نیز به قید قرعه هدایایی از قبیل دوچرخه، کلاه ایمنی و حواله خرید لوازم ورزشی از طرف سازمان ورزش شهرداری اصفهان و پلیس راهور به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد خبر 322400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.