شریفی و اسماعیل‌نژاد بهترین‌های ایران در جنگ با ایتالیا

مرتضی شریفی و امین اسماعیل‌نژاد با کسب شش پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار با ایتالیا شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بامداد _شنبه پنجم خرداد_ تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۰۰:۰۰ در قالب مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال مقابل تیم ایتالیا قرار گرفت و نتیجه سه بر صفر شکست خورد. دو کشور ایران و ایتالیا طول تاریخ بیست‌وهشت بار به مصاف یکدیگر رفتند که هشت برد برای ایران و ۲۰ پیروزی برای ایتالیا در این بازی‌ها ثبت شد. تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست خود مقابل صربستان با نتیجه سه بر یک مغلوب شده بود.

مرتضی شریفی و امین اسماعیل‌نژاد با کسب شش پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در این دیدار را از آن خود کردند و یوری رومانو بازیکن شماره ۱۶ ایتالیا با ۱۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه، ۴۷ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۲۷ پوئن در حمله، یک امتیاز در دفاع، سه پوئن سرویس و ۱۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی ایتالیا نیز در مجموع ست‌های این مسابقه، ۷۳ امتیاز کسب کردند که شامل ۴۱ امتیاز حمله، ۱۳ دفاع، شش پوئن سرویس و ۱۳ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

به گزارش ایمنا، تیم ملی والیبال ایران ساعت ۳:۳۰ بامداد روز یکشنبه ششم خرداد در سومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف کوبا می‌رود.

کد خبر 756784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.