آغاز خط ۲ مترو از منطقه ۱۴،  نوعی محرومیت زدایی از این منطقه است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خط ۲ قطار شهری اصفهان از منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان به عنوان یکی از مناطق محروم شهر اصفهان آغاز می شود و آغاز این پروژه از منطقه ۱۴ نشان دهنده نوعی محرومیت زدایی از این منطقه است.

به گزارش ایمنا، امیراحمد زندآور در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از سازمان قطار شهری و پروژه خط ۲ قطار شهری اظهارکرد: امروز اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از خط ۲ قطار شهری بازدید کردند.

وی اضافه کرد: خط ۲ قطار شهری اصفهان از منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان به عنوان یکی از مناطق محروم شهر اصفهان آغاز می شود و آغاز این پروژه از منطقه ۱۴ نشان دهنده نوعی محرومیت زدایی از این منطقه است.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تمام امکانات در این مسیر فراهم شده و کارگاه فعالیت خود را در این منطقه به خوبی انجام می دهد و با توجه به تراکم جمعیت موجود در منطقه ۱۴ تمام مسیر به صورت زیرگذر انجام می شود.

زندآور با تاکید بر اینکه ایجاد پروژه ای با این عظمت برای مردم منطقه ۱۴ و کل مردم شهر اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: امیدواریم تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان بتوانیم خط ۲ قطار شهری اصفهان را به بهره برداری برسانیم و خدمات دیگری را در کنار این پروژه ها به عنوان هدیه ای به مردم اصفهان ارائه بدهیم.

کد خبر 321895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.