امضای ژنرال پای آینده استقلال/ رسوای زمانه منم! + تصاویر

عناوین صفحات نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (چهارشنبه) ۲۹ شهریور را می‌توانید در ایمنا مشاهده کنید.

به گزارش ایمنا، روزنامه هدف در آستانه دیدار امروز استقلال و ذوب‌آهن تقریباً تمام نیم‌صفحه نخست خود را به متن و حاشیه این بازی اختصاص داده است. «فول آف استرس!» تیتر یک هدف در مورد این دیدار بوده و «رسوای زمانه منم!» نیز در مورد اتفاقات پیرامون باشگاه استقلال در برنامه دوشنبه شب نود روی جلد این روزنامه رفته است.

روزنامه گل با عنوان «امضای ژنرال پای آینده استقلال» به حساسیت نتیجه دیدار امروز در تعیین معادلات آینده نیمکت آبی‌ها پرداخته و روزنامه شوت علاوه بر بازتاب سخنان قلعه‌نویی در مورد برنامه نود و مجری آن در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ذوب‌آهن، افشاگری‌های ارکان باشگاه استقلال علیه یکدیگر در برنامه نود را به «شب‌نامه آبی!» تشبیه کرده است.

ایران ورزشی تیتر «ببریم استعفا می‌دهم» را روی جلد فرستاده و مدعی شده این تصمیم پنهانی منصوریان است و تَه کشیدن حساب باشگاه پرسپولیس با فراهم شدن طلب ژوزه هم دیگر سوژه این روزنامه برای صفحه نخست بوده است.

خبر ورزشی با تیتر «سینما استقلال!» حواشی این روزهای باشگاه استقلال را اکران یک آبروریزی دانسته و روزنامه پیروزی هم آن را خاله‌زنک بازی نامیده است. صدای سپاهان هم تمام توان خود را برای کشاندن هواداران سپاهان به ورزشگاه نقش‌جهان به کار بسته و از آنها خواسته کاری کنند که همان ۱۰ درصد صندلی‌های اختصاص داده شده به پرسپولیسی‌ها هم زیاد است.

کد خبر 319941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.