ساماندهی تکیه کازرونی برای ایام محرم در دست اجراست

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد گفت: ساماندهی تکیه کازرونی برای ایام محرم در دست اجراست و ظرف یک هفته آینده تکمیل می شود.

سید علی معرک نژاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تخت فولاد اصفهان نگین زیارتگاه های جهان و دومین قبرستان مقدس پس از وادی السلام است از همین رو برنامه های مذهبی بسیاری در این مکان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه تخت فولاد دارای تکایای بسیاری است اما بیشتر زائران در تکیه کازرونی حضور می یابند، افزود: در این راستا با توجه به برگزاری برنامه مذهبی در ایام محرم ساماندهی این تکیه در دست اجراست و ظرف یک هفته آینده این مهم تکمیل می شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با اشاره به اینکه ساماندهی تکیه مادر شاهزاده نیز درحال انجام است و ظرف ۱۰ روز آینده تکمیل می شود، عنوان کرد: ساماندهی تکیه بانو امین نیز برای آسایش زائران تکمیل شده است.

معرک نژاد در ادامه با اشاره به اینکه روشنایی تکایا برای برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دست اجراست، ادامه داد: در ایام محرم در تکایای خوانساری و کازرونی برنامه های مذهبی ویژه ایام محرم از سوی گروهای مردمی تشکیل می شود از همین رو تجهیز این تکایا برای آسایش عزاداران امام حسین (ع) در دستور کار است.

وی تاکید کرد: به مناسبت ایام محرم نمایشگاه مفاخر و مشاهیر در سالن شمع گلستان شهدا از اولین روز محرم تا پایان ماه نیز دایر است.

کد خبر 319367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.