«عباسعلی جوادی» به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورا انتخاب شد

در نخستین جلسه کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان عباسعلی جوادی به عنوان رئیس و پورمحمد شریعتی نیا به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

به گزارش ایمنا، امروز نخستین جلسه کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد و در این جلسه انتخاب هیئت رئیسه این کمیسیون صورت گرفت.

در این جلسه عباسعلی جوادی، پورمحمد شریعتی نیا، مهدی مزروعی، کوروش محمدی و  فریده روشن به عنوان اعضای کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به انتخاب رئیس و نایب رئیس و سخنگوی این کمیسیون اقدام کردند.

با رأی گیری اعضای کمیسیون، دکتر عباسعلی جوادی به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.

همچنین پورمحمد شریعتی نیا به عنوان نایب رئیس و مهدی مزروعی نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.

لازم به ذکر است عباسعلی جوادی دارای دکترای تخصصی در رشته بیماریهای عفونی و گرمسیری در سال ۱۳۶۵ و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از سال ۱۳۶۶ تاکنون است و حضور فعالی در مناطق جنگ تحمیلی داشته است.

کد خبر 318299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.