احداث پروژه پردیس هنر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: برای عملیات اجرایی این پروژه ۱۵ میلیارد تومان از منابع و اعتبارات منطقه ۶ شهرداری اصفهان پیش بینی شده است.

منصور نجفی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پردیس هنرآبشار با رویکردخانواده محور در نظر گرفته شده تا تمامی اعضای خانواده لذت در کنار هم بودن و تفریح به صورت خانوادگی را تجربه کنند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در ۲ فاز و با مساحت ۷۵ هزارمترمربع احداث می شود، ‌افزود: برای عملیات اجرایی این پروژه ۱۵ میلیارد تومان از منابع و اعتبارات منطقه ۶ شهرداری اصفهان پیش بینی شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان  با اشاره به اینکه فاز اول این طرح به پایان رسید، گفت: در فاز اول این پروژه سالن آمفی تئاتر، سایت هنرمندان، آبشار، رستوران، برکه مرکزی، برج آبنما، جاده  VIP، پارکینگ و محوطه ورودی اجرا شده است.

نجفی با بیان اینکه پارکینگ فاز اول این پروژه با ظرفیت پارک ۲۰۰ خودرو تکمیل شده است، ادامه داد: فرش گل این پروژه نیز آماده کاشت گل است.

مدیرمنطقه ۶ خاطرنشان کرد: در این مکان نیز طراحی ویژه ای همچون فرش گل، برج آبنما، تراس ها و باغچه های گل و غیره پیش بینی شده همچنین یک نماد آبشار در ورودی خیابان آبشار احداث شده است.

وی با تاکید براینکه درمحوطه سازی این پارک از فرش گل استفاده شده است که به آبنماهای بسیار زیبا منتهی می شود، ادامه داد: در پیاده رو مجاور این پارک محوطه ای به نام «دالان بهشت» طراحی شده که افراد  به عنوان گالری هنری می توانند از طرح های هنری بازدید و به منظور معبری زیبا استفاده کنند.

نجفی عنوان کرد: در داخل پارک نیز احداث یک آبنمای مرکزی که آب جوشان از یک محل بالا می آید و از  شاخه هایی به بیرون سرازیر می شود برای تداعی عرفان، هنر، آبشار و طبیعت در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه گفت: عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه به جد در دست اجراست و در نیمه دوم سالجاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

کد خبر 318265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.