احداث ۱۱ آبشار در پردیس هنر/ تمامی امکانات رفاهی و تفریحی در بوستان مهیا شده است

مدیر پروژه پردیس هنر با بیان اینکه ۱۱ آبشار در این بوستان احداث شده است، گفت: امشب پروژه پردیس هنر آبشار با حضور مدیران شهری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر کریمی در برنامه تلویزیونی "اینجا اصفهان" اظهار کرد: با احداث شهررویاها حضور شهروندان برای گذراندن اوقات فراغت خود در شهر بازی آبشار کم رنگ شد از همین رو شهرداری، احداث پردیس هنر را در محلی شهربازی آبشار در دستور کار خود قرار داد.

وی با اشاره به اینکه پردیس هنر آبشار در ۲ فاز به مساحت ۷۵ هزار مترمربع احداث می شود، گفت: عملیات اجرایی پردیس هنر آبشار از نیمه دوم سال گذشته آغاز و هم اکنون نیز فاز اول تکمیل شده است.

مدیرپروژه پردیس هنر آبشار با بیان اینکه پروژه های بسیاری در دل فاز اول پردیس هنر آبشار اجرا شده است، عنوان کرد: در فاز یک نیز پروژه های همچون ورودی، جاده VIP، برکه ها و آبشارهای مجاور خیابان، فرش گل، دالان بهشت، سالن آمفی تئاتر و پارکینگ احداث شده است.

کریمی با اشاره به اینکه برای آرامش شهروندان و جلوگیری از ترافیک یک پارکینگ در ضلع جنوبی مقابل این پروژه با ظرفیت پارک ۲۵۰ خودرو احداث شده است،  عنوان کرد: در سالن آمفی تئاتر این مکان برای اجرای برنامه های فرهنگی احداث شده است.

وی با اشاره  به اینکه ۱۱ آبشار در این بوستان اجرایی شده است، عنوان کرد: یک آبنمای مرکزی که آب جوشان از یک محل بالا می آید و از  شاخه هایی به بیرون سرازیر می شود برای تداعی عرفان، هنر، آبشار و طبیعت احداث شده است.

مدیرپروژه پردیس هنر آبشار اضافه کرد:  برروی آبشارها نیز نورپردازی خاصی انجام شده که زیبایی این آبشار ها را دو برابر می شود.

کریمی با بیان اینکه مجموعه ورودی این پروژه با آبنما، رواق های چوبی و فضای سبز احداث شده و منظربسیار دلنشین و با طراواتی را برای گردشگران مهیا کرده است، ادامه داد: در کنار جاده VIP، کافی شاپ و فضای سبز احداث شده است.

وی تصریح کرد: در پیاده رو مجاور این پارک محوطه ای به نام «دالان بهشت» طراحی شده که افراد به عنوان گالری هنری می توانند از طرح های هنری بازدید و به منظور معبری زیبا استفاده کنند.

مدیر پروژه پردیس هنر آبشار با اشاره به اینکه فاز اول این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن و با تلاش شبانه روزی در ۲ شفیت کاری تکمیل شد، عنوان کرد: امشب مراسم افتتاحیه فاز اول این پروژه همراه با جشن های ویژه برگزار می شود.

کریمی با بیان اینکه فاز دوم پردیس هنر آبشار نیز در دست اجراست، گفت: در فاز دوم سایت تندیس برای معرفی افراد هنرمند احداث می شود.

وی با تاکید براینکه در فاز دوم این پروژه نمازخانه و سرویس بهداشتی، برج آبنما، گلخانه، رستوران و آبنمای مرکزی با مساحت ۲۴۰۰ متر مربع احداث می شود، گفت:  همچنین بوستان کودک از دیگر پروژه هایی است که در فاز دوم اجرا می شود.  

مدیرپروژه پردیس هنر آبشار با بیان اینکه فضاهای جدیدی در پردیس هنر آبشار احداث می شود، گفت: در این پروژه تمامی امکانات رفاهی و تفریحی شهروندان مهیا شده است.

کد خبر 318211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.