رینگ چهارم از اولویت های مدیریت شهری اصفهان در برنامه اصفهان ۱۴۰۰ است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان احداث رینگ چهارم ترافیکی را از اولویت های مدیریت شهری اصفهان در برنامه اصفهان ۱۴۰۰ دانست.

علیرضا صلواتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان برای حفاظت از حریم شهر و اراضی کشاورزی و نیز جلوگیری از توسعه ناموزون شهر در دستور کار قرار گرفته است.

 وی با اشاره به اینکه با اجرایی شدن این طرح مشکل، تردد خودروهای سنگین در داخل شهر به صورت زیربنایی برطرف می شود، افزود: رینگ حفاظتی شهر اصفهان حدود ۸۰ کیلومتر است که حدود ۴۵ کیلومتر این حلقه (معادل۶۰ درصد مسیر) در داخل شهر اصفهان احداث می شود و ۱۰ درصد مسیر در محدوده دولت آباد، ۲ درصد در مسیر خورزوق، ۱۰ درصد در شهر ابریشم، ۵ درصد آن در محدوده شهر درچه، ۱۱ درصد آن در محدوده خمینی شهر و ۵ درصد در محدوده فرمانداری و بخشداری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان کاهش ۷ درصدی زمان سفر در کل شبکه راه های کلانشهر اصفهان، کاهش ۴.۲ درصدی مصرف سوخت وسایل نقلیه و کاهش ۶.۵ درصدی آلایندگی هوا را از جمله مزایای راه اندازی رینگ چهارم ترافیکی اصفهان خواند.

وی رینگ چهارم را از اولویت های مدیریت شهری اصفهان در برنامه اصفهان ۱۴۰۰ دانست وگفت: احداث و راه اندازی این رینگ میزان ترافیک، سوانح و حوادث در رینگ سوم را کاهش می دهد.

صلواتی با اشاره به اینکه امسال برای بخش زیادی از آزادسازی های مسیر ریتگ اعتبار در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در حال حاضر مناطق ۱۴ و ۱۵ و ۱۲ در حال آزادسازی مسیر رینگ چهارم هستند.

وی افزود: با احداث رینگ چهارم ترافیکی اصفهان، قفل ترافیکی شهر اصفهان باز و تردد ها به راحتی انجام می شود.

کد خبر 315944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.