احداث بوستان اشراق نشاط را به شهروندان هدیه می دهد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث فاز اول بوستان اشراق در کوه نخودی نیز فضای سبز منطقه ۴ را افزایش و نشاط را به شهروندان هدیه می دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کامران دستجردی در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خبر داد: شهردار اصفهان فردی  با  اخلاق و متین است که تمام تلاش خود را برای آبادانی شهر انجام داد.

وی با اشاره به اینکه در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اقدامات ارزنده ای اجرا شده است، افزود: تاکنون پروژه های عمرانی بی شماری در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و توسعه منطقه ۱۵ انجام شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای پروژه ها در دل مناطق، نیازهای شهروندان را مرتفع می کند، عنوان کرد: اجرای پروژه های عمرانی در توسعه شهر نیز نقش بسزایی دارد.

کامران با اشاره به اینکه فاضلاب خوراسگان با تامل خوب همکاران اجرایی شد، گفت: اکنون در حال تلاش هستیم تا با دریافت هزینه ای از تهران نیز فاضلاب خیابان گورت و ارغوانیه را راه اندازی کنیم.

 در ادامه با اشاره به افتتاح فاز اول بوستان اشراق در کوه نخودی ادامه داد: احداث فاز اول بوستان اشراق در کوه نخودی نیز فضای سبز منطقه ۴ را افزایش و نشاط را به شهروندان هدیه می دهد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه اقدامات خوبی نیز در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان انجام شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبات شهروندان خیابان های عمان سامانی و دارک آسفالت شد.

کد خبر 314786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.