اجرای نمایش «گل آفتابگردان» در شاهین شهر

نمایش «گل آفتابگردان» به نویسندگی بهمنیار فریدونی و کارگردانی اکبر کشانی، تا ۱۵ مرداد ماه در آموزشگاه هنرهای نمایشی صحنۀ سها روی صحنه می رود.

کارگردان نمایش «گل آفتابگردان» در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: قصۀ این نمایش دربارۀ گل آفتابگردانی است که در باغی، کنار دیواری رشد کرده و چون خورشید بر او نمی تابد پژمرده شده است و پروانه ها و زنبورها به درخواست گل بی توجهی می کنند و روی او نمی نشینند، تا اینکه خرمگسی می آید و تصویر یک خورشید مقوایی را به او می دهد و گل را فریب می دهد و در نهایت یک پرندۀ زیبا او را به سوی حقیقت راهنمایی می کند.
اکبر کشانی تصریح کرد: گروه نمایشی «صحنۀ سها» برای اولین بار در شاهین شهر، ویژۀ کودکان و نوجوانان راه اندازی شده و «گل آفتابگردان» بعد از «موش و گربه» دومین نمایشی است که توسط کودکان آموزش دیدۀ آموزشگاه «صحنۀ سها» برای اجرا آماده شده است. از یک سال پیش تا کنون، با تلاشی که در آموزشگاه برای آموزش کودکان ۵ تا ۱۱ ساله انجام دادیم موفق به تشکیل این گروه شدیم و ان شالله این کار را نیز ادامه خواهیم داد.

وی افزود: در این نمایش بازیگرانی چون ثنا درخشنده، سنا روستایی، محمد مهدی مشکلی، نوتاش صالحی، عماد ضرغامی، سارینا کریم زاده، زهرا اسکندری، فاطیما محمدی، همراز شیروانی، صبا طاهر زاده، الینا خدیوی، آرزو عباسی، شقایق کریمی و نجمه مسلمی ایفای نقش می کنند.
علاقمندان برای دیدن این نمایش تا ۱۵ مرداد ماه فرصت دارند هر شب رأس ساعت ۲۰ به آموزشگاه هنرهای نمایشی صحنۀ سها واقع در شاهین شهر مراجعه کنند. /

کد خبر 312626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.