۱۵ مرداد ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام چهارمین مسابقه فضای سبز خانگی

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: ۱۵ مرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام چهارمین مسابقه فضای سبز خانگی است و امکان تمدید ندارد.

احمد سلیمانی پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور افزایش مشارکت شهروندان در گسترش فضای سبز خصوصی و دستیابی به توسعه پایدار، چهارمین دوره مسابقه انتخاب برترین فضای سبز خانگی در شهر اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه در قالب ۳ سطح فضای سبز منازل (حیاط، بام و داخل ساختمان) از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: استفاده از گونه های مقاوم به کم آبی، تولید گلها و گونه های گیاهی در راستای اشتغال زایی، مدیریت بهینه صرفه جویی مصرف آب، طراحی و گل آرایی و استفاده از روشها و تکنولوژیهای نوین از جمله محورهای چهارمین دوره مسابقه برترین فضای سبز خانگی است.

سلیمانی پور خاطرنشان کرد: شهروندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با شماره تلفن۰۳۱۳۲۶۵۱۸۰۰ تماس و یا به دبیرخانه واقع در خیابان ۲۲ بهمن، مجتمع اداری امیرکبیر، واحد روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان همه روزه در وقت اداری مراجعه و ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه  مهلت ثبت نام برای شرکت در این جشنواره ۱۵ تیر الی ۱۵ مردادماه ۹۶ است، عنوان کرد: امکان تمدید ثبت نام برای چهارمین دوره مسابقه برترین فضای سبز خانگی وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان تاکید کرد: افراد برتر در این دوره به عضویت افتخاری همیاران فضای سبز شهر اصفهان انتخاب می شوند.

کد خبر 311246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.