جنس خروجی های هیئت های اندیشه ورز توصیه های کلان و راهبردی است

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان گفت: در هیئت های اندیشه ورز مسائل کلیدی و زیربنایی مطرح می شود و جنس خروجی های این هیئت ها توصیه های کلان و راهبردی است .

سعید ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در سال گذشته ۵ هیئت اندیشه ورز در حوزه های عمران، حمل و نقل و ترافیک، منابع انسانی، مدیریت بحران، فناوری های اطلاعات و ارتباطات فعال شد.

وی افزود: در سال جاری نیز هیئت اندیشه ورز اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان ادامه داد: هیئت های اندیشه ورز ترکیبی از افراد علمی و اجرایی و کارشناسان و مدیران شهری هستند .

ابراهیمی خاطرنشان کرد: فعالیت این هیئت ها با بیان صورت مسئله در حوزه های مختلف آغاز می شود به این صورت که برای هر مسئله چند جلسه برگزار و راهکارها ارائه می شود.

وی اظهارکرد: به طور مثال برای روکش آسفالت خیابان جی در مسیر بی.آر.تی چندین جلسه برگزار شد و یا در حوزه بحران در خصوص اولویت های بحران شهر اصفهان نشست هایی برگزار و راهکارها ارائه گردید.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان ادامه داد: در حوزه فاوا در خصوص حاکمیت فناوری اطلاعات و مدیریت فناوری اطلاعات و برون سپاری بحث و تبادل نظر شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: در حوزه منابع انسانی به شایسته سالاری و مدیریت استعداد و برنامه ریزی استراتژیک پرداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی نیز یکپارچه سازی و ارتباط مدل های حمل و نقل بررسی شده است.

وی تاکیدکرد: هیئت های اندیشه ورز درواقع پلی بین دانش و سیاست های اجرایی هستند بدین ترتیب باید دانش به سیاست های اجرایی تبدیل شود.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان گفت: در هیئت های اندیشه ورز مسائل کلیدی و زیربنایی مطرح می شود و جنس خروجی های این هیئت ها توصیه های کلان و راهبردی است .

کد خبر 310802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.