تنها ۳۰ درصد از احداث بوستان محلی ایمان باقی مانده است

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی بوستان محلی ایمان با اعتبار ۲ میلیار ریال تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ایمنا، امروزه بوستان ها و فضای سبز یکی از کاربری های مهم خدماتی شهرها و توسعه پایدار شهری به شمار می رود. از این رو توسعه فضای سبز شهری با توجه به آلاینده های شهری در مناطق و محلات شهر اصفهان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

علی شمسی مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: عملیات اجرایی بوستان ایمان در خیابان آل بویه برای ارتقاء سرانه فضای سبز و ایجاد نشاط و شادابی اهالی منطقه در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه تاکنون ۷۰  درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: احداث بوستان ایمان با اعتبار ۲ میلیارد ریال تا مرداد ماه سالجاری به پایان می رسد.

مدیرمنطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه های منطقه گفت:  احداث خیابان ۳۶متری حد فاصل میدان شهدای ورزشگاه  تا بزرگراه شهید اردستانی در سالجاری احداث می شود.

شمسی  در ادامه اضافه کرد: همچنین امسال ادامه خیابان عاشق اصفهانی شرقی تا بزرگراه شهید اردستانی به مبلغ  ۱۰ میلیارد ریال و خیابان عمان سامانی نیز با هزینه ۲۰ میلیارد ریال ساماندهی می شود.

کد خبر 310154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.