ضرورت شناسایی فرهنگ مصرف کشور عمان

نائب رئیس دوم اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با بیان لزوم شناخت اصناف اصفهان از فرهنگ مصرف در بازار عمان، گفت: ارائه بسته فرصت های سرمایه گذاری اصناف اصفهان و همچنین تحلیل بیشتر پیشنهادهای ارائه شده برای یک همکاری اقتصادی موفق ضرورت دارد.

به گزارش ایمنا محمد علی انصاری پور رئیس اتحادیه چاپخانه داران اصفهان در دیدار با هیات تجاری از کشور عمان که با حضور هیات رئیسه اتاق اصناف، ۳۰ تن از روسای اتحادیه های صنفی و اعضای کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف برگزار شد،  تصریح کرد: برای مثال ما در صنعت چاپ باید اطلاعات کافی درباره اینکه چقدر از نیازهای کشور عمان در صنعت چاپ و بسته بندی در داخل عمان تامین می شود و آیا مردم از خدمات ارائه شده راضی بوده اند؛ داشته باشیم.

وی با لزوم شناخت اصناف اصفهان از فرهنگ مصرف در بازار عمان، گفت: ارائه بسته فرصت های سرمایه گذاری اصناف اصفهان و همچنین تحلیل بیشتر پیشنهادهای ارائه شده برای یک همکاری اقتصادی موفق ضرورت دارد.

دبیر اتاق اصناف مرکز استان اصفهان نیز در این جلسه با حمایت از طرح های توسعه بازارهای صادراتی اصناف، تاکید کرد: هیات رئیسه اتاق اصناف ازطرح های جدید حمایت می کند.

اکبر امامی ادامه داد: همگام با توسعه بازارهای صادراتی ما نیازمند اصلاح فرهنگ مصرف در داخل کشور هستیم.

به گفته وی، خرید کالای ایرانی باید به عنوان اولویت هر مصرف کننده ایرانی قرار گیرد.

در پایان این جلسه السیف صالحی رئیس یکی از شرکت های بازرگانی معروف عمان ضمن خوب ارزیابی کردن جلسه برگزار شده از اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی برای بازدید از کشور عمان و ظرفیت های سرمایه گذاری دعوت به عمل آورد.

گفتنی است؛ شامگاه گذشته هیات تجاری از کشور عمان با هیات رئیسه و ۳۰ تن از روسای اتحادیه های صنفی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان دیدار کردند. در این دیدار ظرفیت های اقتصادی اصفهان  تشریح و درباره فرصت ها و موانع همکاری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 309336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.