مطالعات جدید نشان میدهد مصرف دو وعده ماهی در هفته نقش بسزایی در کاهش درد و تورم بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید دارد.
به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری ایمنا وبه نقل از مدیکال ساینس، تحقیقات قبلی نشان داد مصرف مکملهای روغن ماهی بر کاهش علایم آرتریت روماتوئید موثر است؛ ولی اطلاعات زیادی در مورد تاثیر ماهی بر آرتریت روماتوئید در دسترس نبود.
کد خبر 308318
نظر شما