مقامات قضایی استان برای احقاق حقوق مردم در شهرداری هماهنگ شوند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظار می رود که با تلاش مسئولان استان، شهردار اصفهان و رئیس کل دادگستری نسبت به احکام متعدد شهرداری هماهنگ شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح اله معین صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شهروندان اصفهانی، عید سعید فطر را پیشاپیش تبریک عرض کرده و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و برکت دارم.

وی ادامه داد: از کلیه مردم ایران و تمامی مسلمانانی که در مراسم روز جهانی قدس فعالانه شرکت کردند، تقدیر کرده و اعلام می دارم که تعیین این روز از سوی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به منظور ایجاد وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمن مشترک مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: بی شک هر نوع حرکت و اقدام وحدت شکن در برگزاری این روز جهانی از جمله توهین به مسئولان نظام و روسای قوا و نمایندگان مردم و ریاست جمهور، خلاف منویات و اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و محکوم است لذا تقاضای پیگیری قانونی نسبت به عاملان آن را داریم.

وی در بخش دیگر سخنان خود در خصوص احداث معابر و تاسیسات شهری گفت: طی چندماه گذشته احکام متعددی علیه شهرداری در خصوص احداث معابر و تأسیسات شهری صادر شده که شهرداری ملزم به پرداخت میلیاردها تومان به اشخاص مختلف شده است.

وی اضافه کرد: قدمت احداث برخی از این معابر به بیش از ۷۰ سال قبل می رسد؛ این احکام باعث شده سیل دلالان و سوء استفاده کنندگان به مراکز شهرداری و تهدید و تلاش برای باجگیری و سوءاستفاده روز افزون شود.

این عضوشورا تاکید کرد: این درحالی است که به جهت تغییرات ناشی از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در ساختار و سوابق شهرداری ها در برخی موارد دسترسی به بعضی از سوابق و توافقات شهرداری مقدور نیست.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می رود که با تلاش مسئولان استان، شهردار اصفهان و رئیس کل دادگستری شرایط ایجاد شده برای شهرداری اصفهان به طور کامل تبیین شده تا شاهد احقاق بیشتر حقوق شهروندان در این امور باشیم.  

کد خبر 308194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.