پوستر دهمین دوره جشنواره مطبوعات اصفهان رونمایی شد/شعار جشنواره:رسانه یعنی مردم

پوستر دهمین دوره جشنواره مطبوعات اصفهان با شعار رسانه یعنی مردم رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، دبیر این جشنواره ضمن اعلام این خبر گفت: با یاری خداوند متعال در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال نام نهاده شده، خانه مطبوعات استان با همکاری و مشارکت دستگاه ها و نهادهای تخصصی و صنفی رسانه ای، دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های الکترونیک استان اصفهان را با شعار رسانه یعنی مردم در مردادماه 96 همزمان با روز خبرنگار برگزار می کند.

وی ادامه داد: دهمین دوره جشنواره مطبوعات اصفهان با اهدافی همچون ایجاد همدلی و همزیستی میان اهالی مطبوعات، ارتقای کیفیت کار و پیشرفت اصحاب قلم، توسعه ظرفیت های موجود مطبوعات و شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه ای استان برگزار می شود.

قلمکاریان با اشاره به اینکه این جشنواره در دو محور اصلی و ویژه و در هر محور با 10 رشته برگزار می شود عنوان کرد: بخش ویژه جشنواره با همکاری نهادها و سازمان های تخصصی موجب افزایش کیفیت کار مطبوعات خواهد شد و زیمنه فعالیت خبرنگاران در حوزه های تخصصی را فراهم می کند.

وی ادامه داد: بخش اصلی نیز به بررسی مطالب با توجه به شرایط فرهنگی و محیطی استان، کیفیت و محتوا می پردازد.

قلمکاریان بخش حرفه ای و اصلی را شامل سرمقاله و یادداشت، خبر، عکس خبری، گزارش و مصاحبه دانست و گفت: تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و کاریکاتور از دیگر مولفه های بخش حرفه ای است.

دبیر دهمین دوره جشنواره مطبوعات استان اصفهان در ادامه به اعلام گاهشمار جشنواره پرداخت و گفت: مهلت ثبت نام آثار در سامانه برای متقاضیان از 25 خرداد لغایت 15 تیرماه 96 است. بررسی و داوری آثار نیز از 15 لغایت 30 تیرماه انجام می شود و آثار برگذیده در مراسمی همراه با جشن ویژه در مردادماه سال جاری برگزار اعلام خواهد شد./

کد خبر 307968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.