نوبت مسئولان برای خدمت است/ برای بداخلاقی های انتخاباتی چاره اندیشی کنید

عضو شورای شهر اصفهان گفت: مردم در تمامی صحنه های نظام جمهوری اسلامی مانند انتخابات حضور داشته اند و کار خود را به درستی انجام داده اند؛ حالا نوبت مسئولان است تا سر تعظیم فرود آورده و به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان پس از تسلیت شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: انتخابات ۲۹ اردیبهشت  ماه که به حق نماد مردم سالاری دینی و جشنی برای این ملت بود را به رهبر معظم انقلاب، همکارانمان آقای نصر، معین و سایر اعضای شورای جدید تبریک می گویم.

وی اضافه کرد: از مظاهر دموکراسی برگزاری انتخابات است و مردم ما نشان داده اند که در رای گیری های مختلف نظر خود را اعلام می کنند و این موضوع که مردم در این امر سهیم هستند جای شکر دارد.

فلاح با استناد به سخنان امام خمینی گفت: ایشان در رابطه با اهمیت شرکت مردم در انتخابات فرمودند میزان رای ملت است و جایی هم رهبر انقلاب فرمودند رای های مردم امانت است که همگی این صحبت ها نشان از اهمیت این موضوع دارد.

این عضو شورا بیان کرد: در نظام اسلامی در بحث جمهوریت موفق بوده ایم ولی آیا در بحث اسلامیت هم به همین میزان موفق بوده ایم؟

وی بیان کرد: مردم همیشه کار خود را به درستی انجام داده اند و حالا نوبت مسئولان است تا در قبال این سرمایه گران سنگ (مردم) سر تعظیم فرود آورند و وعده هایشان را عملی کنند.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به نحوه تبلیغات انتخاباتی تصریح کرد: نحوه تبلیغات انتخاباتی  تاسف بار بود،  متاسفانه در ایران از هیج روش تبلیغاتی برای تبلیغ تبعیت نمی شود که خود این مسئله ناهنجاریهایی را پدید آورد.

عضو شورای شهر اصفهان ادامه داد: مناظره ها به منازعه تبدیل و به اعتماد عمومی آسیب وارد شد،  همچنین با نبش قبر ها،  مردم را نسبت به گذشته نادم و نسبت به آینده بیمناک کردند.

فلاح با اشاره به اینکه حیطه تبلیغات نادرست به شورای شهر هم باز شد گفت: برخی از کاندیداهای شورای شهر وعده هایی می دادند که در حیطه وظایف آنها نبود!

وی افزود: مگر افرادی که در انتخابات شورای شهر هزینه هنگفت می‌کنند در شورای شهر چه می‌بینند که بنده پس از 18 سال خدمت در شورای شهر ندیده‌ام، حق الزحمه اعضای شورای شهر از برخی کارکنان شهرداری و ادارات کمتر است. به راستی این همه هزینه شخصی انتخاباتی برای خدمت کردن است.

این عضو شورا با انتقاد به برخی از تبلیغات بانوان کاندیدای شورای شهر گفت: برخی از بانوان هم با عکس هایی همچون عکس های «مد»  می خواستند نظر عمومی را جلب کنند، اینان به جای اینکه زیبایی ظاهری خود را به نمایش بگذارند باید ویژگی های فکری خود را عرضه می کردند.

وی افزود: البته باید حضور بانوان به عرصه های سیاسی با پختگی بیشتری صورت گیرد.

فلاح بیان کرد: به هر حال کارهای انتخاباتی و روش هایی که شاهد آن بودیم زیبنده نظام اسلامی نیست، با این حال امید است مسئولان برای دوره های بعدی چاره اندیشی کنند تا شاهد این بداخلاقی های انتخاباتی نباشیم.

کد خبر 307203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.