آیت الله مستجابی راه سیر و سلوک و زهد راهمزمان با حضور فعال در جامعه طی کرد

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آیت الله مستجابی مصداق فردی است که راه سیر و سلوک و زهد را همزمان با حضور فعال در جامعه طی کرده است و ما باید شخصیت های بزرگی همچون او که در اصفهان زندگی می کنند را گرامی بداریم.

عدنان زادهوش در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آیت الله مستجابی از هم درس های امام موسی صدر بوده وشخصیت بسیار خیّری است که ملک و زندگی خود را وقف بهداشت و سلامت مردم کرده اند و هرجا که بوده اند مایه خیر و برکت بوده است.

وی ادامه داد: همیشه بزرگان دین و افرادی که به دنبال سیر و سلوک هستند از او الهام گرفته اند چراکه تسخیر قلوب یکی از  ویژگی های قدرت روحی آیت الله مستجابی است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: آیت الله مستجابی مصداق فردی است که راه سیر و سلوک و زهد راهمزمان با حضور فعال در جامعه طی کرده است و ما باید شخصیت های بزرگی همچون او که در اصفهان زندگی می کنند را گرامی بداریم.

وی افزود: نکوداشتی که برای این شخصیت بزرگوار برگزار شد و شهرداری اصفهان یکی از ارکان اجرایی آن بود کار بسیار بزرگ و عالی بود که باید ادامه دار باشد چراکه تنها بناهای تاریخی شهر نیستند که باید شناخته شوند بلکه ارکان واقعی شهر، استوانه های بزرگی چون آیت الله مستجابی هستند.

زادهوش خاطر نشان کرد: اگر مردم اصفهان نسبت به شهرهای دیگر در حوزه بهداشت و سلامت، وضعیت بهتری دارند، دلیل آن وجود این گونه افراد و نگرش هاست؛ امیدوارم ده ها مستجابی دیگر در این شهر شناسایی شده و گرامیداشت آن ها برگزار شود.

کد خبر 306245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.