تسلیت جامعه آشوریان کشور به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

نماینده آشوریان ایران در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی تسلیت جامعه آشوریان کشور را به رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرا رسیدن بیست و هشتمین سالروز ارتحال امام راحل اعلام کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، یوناتن بت‌کلیا نماینده مسیحیان آشوری و کلانی ایران در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب بیست و هشتمین سالروز ارتحال امام راحل را از طرف جامعه آشوریان کشور به ایشان تسلیت گفت.

حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای

رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات: 

جامعه آشوریان ایران یک بار دیگر خود را در سوگ گران سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) همانند دیگر ‌آحاد و اقشار میهن‌مان سهیم می‌داند. سوگی بزرگ که در آن میهن‌مان یکپارچه سیاه‌پوش است. جامعه آشوری‌های ایران پراکنده در سراسر میهن‌مان همراه با دیگر هموطنان عزیز، در سوگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نشسته است.

از سوی جامعه ‌آشوری‌های ایران، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را به جانشین گرانقدر آن حضرت، مقام معظم رهبری، اهل بیت امام راحل، رئیس جمهور محبوب و همه ملت‌ بزرگ ایران تسلیت می‌گوید. یادآور می‌شود که همانند همیشه آشوری‌های ایران در تمامی سنگرهای انقلاب، حضور غرورآفرین و مستحکم داشته و خواهند داشت.

کد خبر 305492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.