امام خميني (ره) حقيقتي هميشه زنده است

خبرگزاری ایمنا: امام جمعه شهر دامنه گفت: انسان‌هاي حقيقت جو حقيقت‌ها را مي بينند و آن را در اهداف و راهشان پياده مي كنند و براستي ما بايد راه و خط امام خميني (ره) را سرلوحه همه امور قرار دهيم.

به گزارش خبرنگار ايمنا از شهرستان فريدن، حجت الاسلام مرتضي صانعي در جلسه هماهنگي اعزام زائرين مرقد حضرت امام (ره) ضمن عرض تسليت ايام ارتحال امام راحل و پانزده خرداد اظهار داشت: در انتخاب مقام معظم رهبري به عنوان ولي امر مسلمين، ظاهر قضيه در انتخاب ایشان توسط خبرگان رهبري بود، اما در باطن لطف، مرحمت و نظر ويژه حق تعالي منجر به اين رويداد بزرگ و بي بديل در تاريخ شد.
همچنین عليرضا گوهري معاون فرماندار شهرستان فريدن در ادامه جلسه، ضمن عرض تسليت فرا رسيدن ايام ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني (ره) و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در مورد ايشان تاكيد كرد: حضرت امام خميني (ره) به اسلام عزت بخشيد و ما امروزه در هر جايگاهي هستيم و هر چه داريم از بركت خون شهدا و امام راحل است.
وي ضمن مقايسه ايران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب به پيشرفت هاي جوانان ميهن در زمينه هاي علمي، فناوري و هسته اي اشاره اي داشت و گفت: انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و يازدهمين انتخابات رياست جمهوري در فضاي حماسه سياسي عزت ما را صد چنان خواهد كرد.
معاون فرماندار فريدن به انتقال افكار و خط و مشي امام راحل به نسل جوان تاكيد كرده و خاطر نشان كرد: بايد دلايل شكل گيري انقلاب و تداوم آن را براي نسل آينده تبين كرد.
گوهري اعلام داشت: امسال در مراسم پر شكوه مرقد حضرت امام خميني (ره) تعداد يك هزار نفر زائر از شهرستان با تعداد ۲۰اتوبوس اعزام خواهند شد.
گفتنی است در پایان این جلسه مسوولين كميته هاي فرهنگي، امنيتي انتظامي، امداد رساني، ايثارگران، بانوان و كارگران مشخص شدند.
کد خبر 101784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.