امام راحل (ره) همواره به فکر رفاه مردم و نجات کشور از ظلم و فساد بود

خبرگزاری ایمنا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: امام خمینی (ره) با زندگی معمولی و زاهدانه خود همواره به فکر آسایش و رفاه مردم و نجات کشور از ظلم و فساد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا در بادرود، آیت الله عبدالنبی نمازی در مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام راحل (ره) در جمع مردم نطنز با تبین شخصیت بی بدیل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام راحل را یکی از فقهای بزرگ جهان اسلام دانست و اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با زندگی معمولی و زاهدانه خود همواره به فکر آسایش و رفاه مردم و نجات کشور از ظلم و فساد بود.
وی شجاعت و شهامت را از جمله ویژگی های امام راحل بیان کرد و افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بارها در سخنرانی ها فرموده بودند که وقتی وارد مبارزه شدم، از هیچ احدی به جز خداوند تبارک و تعالی ترسی ندارم.
وی با اشاره به تفسیرها و تحلیل های رادیوهای بیگانه هنگام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی افزود: سران کشورهای غربی با ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به خیال خام خود فکر می کردند، انقلاب اسلامی از بین می رود.
آیت الله نمازی تصریح کرد: با اعلام خبر ارتحال حضرت امام (ره) اضطراب و نگرانی مردم را فرا گرفت که چه کسی می تواند بار حساس و سنگین رهبری را برعهده بگیرد و با تشکیل چند نشست مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای با اصرار فراوان این مسوولیت خطیر را عهده دار شدند. 
وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و تدبیرهای حکیمانه در ۲۴ سال زعامت خویش، نگذاشته اند آسیبی به کشور وارد شود و این مهم نشان از یک رهبر واقعی و توحیدی است.
کد خبر 103873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.