مفقود شدن جوان ۲۶ ساله در کوه‌های دنا/جست‌وجوی بی‌وقفه برای نجات ادامه دارد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از مفقود شدن یک جوان ۲۶ ساله در کوه دنا و جستجو برای پیداکردن این جوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، داریوش کریمی با بیان این خبر اظهار کرد: طی اطلاع به مرکز فرماندهی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر ناپدید شدن یک جوان در کوهستان دنا، ارتفاعات قاش مستان، تیم های امداد ونجات این جمعیت بلافاصله به مسیر قاش مستان خفر اعزام شدند.

وی با اشاره به وجود یخچال های طبیعی در منطقه و عملیات جستجو و نجات و سختی کار افزود: ۵ تیم امداد و نجات کوهستان شامل ۲۰ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر برای یافتن این جوان در کوهستان با زدن کارگاه مشغول عملیات جستجو هستند .

کریمی با بیان اینکه عملیات جستجوی هوایی توسط بالگرد و تیم امداد هوایی نیز در منطقه انجام شد اما نتیجه نداشت، تصریح کرد: جستجو به صورت زمینی و با همکاری دو تیم آنست(سگ‌های جست‌وجو و نجات) از جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه دارد .

وی با بیان اینکه علت حضور این جوان به تنهایی در این منطقه در حال بررسی است، اضافه کرد: لوازم شخصی این فرد در نزدیکی جان پناه پیدا شده و ردی هم از وی در برف بجای مانده است.

گفتنی است این جوان ۲۶ ساله اهل منطقه فلارد استان چهارمحال و بختیاری بوده که در روز پنجشنبه گذشته به این منطقه وارد و در کوه ناپدید شده است.

کد خبر 305114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.