شرکت در انتخابات، تعیین سرنوشت به دست خودمان است

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم توجه کنند به اینکه امروز سرنوشتشان چه در زمینه مسائل کلان کشور مانند ریاست جمهوری و چه در مباحث مدیریتی شهر و روستاها، مشخص می‌شود، به مسئله انتخابات اهمیت بسیار می‌دهند.

قاسم میرزایی نکو عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا در رابطه با مشارکت حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: اگر مردم توجه کنند به اینکه امروز سرنوشتشان چه در زمینه مسائل کلان کشور مانند ریاست جمهوری و چه در مباحث مدیریتی شهر و روستاها، مشخص می‌شود، به مسئله انتخابات اهمیت بسیار می‌دهند.

وی ادامه داد: در زمینه مدیریت شهری و روستایی اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، کسانی انتخاب می‌شوند که برای گرفتن رأی از روش‌های غیر قانونی استفاده می‌کنند. بنابراین حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ضروری است.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در رابطه با بی رغبتی به حضور در انتخابات بیان کرد: افرادی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند، معتقدند مسائل و مشکلات حل و فصل نمی‌شود؛ اینگونه نیست که هر کس را بخواهند بر سر کار بیاورند؛ نامزدهای مختلف هرکدام صحبت‌های خود را بیان کرده‌اند و مردم باید از بین آنها یکی را برگزینند. بنابر فرموده مقام معظم رهبری انشاءالله امروز همگی پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنیم.  

کد خبر 303454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.