به گزارش خبرگزاری ایمنا، «اسماعیل بقایی» سخنگوی وزارت امور خارجه _یکشنبه هفتم تیر_ با اشاره به سفر وزیر امور خارجه به عراق، در شبکه ایکس و به زبان عربی نوشت: «درود بر عراق بزرگ و برادر. به همراه وزیر امور خارجه وارد بغداد شدیم و پس از ادای احترام به فرماندهان پیروزی، با برادران عراقی خود، از جمله رئیسجمهور، نخستوزیر و وزیر امور خارجه عراق، دیدار و گفتوگو خواهیم کرد. توسعه روابط با عراق، که پیوندهای عمیق فرهنگی و تمدنی ما را به یکدیگر پیوند داده است، همواره در صدر اولویتهای تهران باقی خواهد ماند.»

نظر شما